Skip to content

Maak contact

26 oktober 2010


Wat is het soms moeilijk om een mens te begrijpen. In mijn leven heb ik altijd geprobeerd de ander te plezieren en kroop zelfs in de persoon zelf om hem of haar te begrijpen.

Pff dat doe ik nu niet meer – gelukkig maar!

Maar ik heb er wel een basis van kennis door opgebouwd en ik weet hoe ik mijn woorden kan verpakken dat het acceptabel over komt. Toch is die vrijheid om helemaal me zelf te zijn wel heel groot:) en ga ik het steeds als een spel zien.

Vanavond ben ik te beluisteren bij www.findingvoicesradio.com

From → affirmatie

6 reacties
  1. tja marja,
    communiceren is en blijft een moeilijk ding,
    sommige mensen verkiezen te zwijgen en doen daarmee een relatie groot onrecht aan….

    babbel der maar een eind op los marja, ik luister wel 🙂

  2. Annie permalink

    Dat radio programma lukt echt niet , maar hier heb ik je gevonden .
    Doeidoei Annie

  3. griet permalink

    hay kruidje
    ja en in dat overkomt je zitten de lessen die we moeten leren ,of kunnen leren net wat we zelf wilen .
    ziet er mooi uit hier bij je xxxx knufffff van mij xxxxxxxxxx

  4. Ha Marja,mooi kom je hier binnen bij jou
    mooie kleuren.
    Groetjes Christiene.

  5. Hey, ben je weer op een andere stek? Ga je hier blijven? Is dit de nieuwe vaste adres? 😀

    XXX

Reacties zijn gesloten.

