Skip to content

Plans

28 oktober 2010

Ik hecht veel waarde om mij zelf te zijn

En steeds vaker ben ik mij bewust dat dit niet zo normaal is
Als kind ben ik vaker gecorrigeerd, gewoon omdat zij mij niet begrepen.
Ik dacht dan dat ik raar of dom was
Nu – beetje bij beetje leer ik weer van mijn eigen vrijheid te genieten
Krijg ik waardering en zien ze me staan
En de radioporgramma’s doen mij zo veel goed, omdat ik gewoon vanuit mij zelf mag praten,
net zoals het webloggen dat met mij doet. Ik praat niet over kruidjes maar steeds meer over mij zelf daarom de nieuwe fasen van MarjaToBe – Marja zo als ik ben

 

 

From → affirmatie

11 reacties
  1. als je eerlijk tegen jezelf kan zijn en zijn wie bent….wat is er mooier?

  2. Jij hecht veel waarde aan om je zelf te zijn
    dat is een goede eigenschap Marja.
    groetjes Christiene.

    • Ja christien – ik kan ook mijn eigen leven leiden. vroeger werd ik er voor uitgescholden, maar nu ga ik vanuit mijn eigen waarheid verder:)

  3. Annie permalink

    Ik ga nu even luister even naar je radio programma ,lig te luieren met een verkoudheid , soms is dat wel eens lekker niets hoeven te doen .
    Fijne dag
    Liefs Annie

  4. Weet je nog wat ik je vertelde over de radio enige maanden terug? zie jezelf nu 😀 Komt allemaal goed!

    En ooit Marja, dan zal ik luisteren, dan weet ik het, herinner ik het mij ook op tijd en is er de tijd dat ik je zal horen en genieten van jouw uitzending!

    Be yourself, gelukkig is dat iets wat mijn moeder mij juist leerde met hooguit de correcties om altijd met respect anderen te behandelen en dat zelf ook te eisen, met respect behandeld te worden, maar eigenlijk, als je al respect geeft, krijg je dat vanzelf terug 😉 net als al het andere 😀

    XXX

    • Ja meis – iok vind de radio ook heerlijk. Leuk als mensen luisteren

  5. Het is heerlijk om jezelf te kunnen zijn, als mensen dat niet accepteren dan houden ze niet oprecht van je x

  6. wat is er nog normaal tegenwoordig?
    ik ben ik
    jij bent jij
    leven en laten leven…

  7. goed zo marja,

    je kan geen ander dan jezelf zijn ….
    maar voeg ik daar aan toe, hoe uniek een mens ook is, en moet blijven zonder zichzelf te verliezen, je mag wel een béétje jezelf aan elkaar aanpassen zonder het gevoel te hebben dat je jezelf hélemaal móet veranderen..

    als er liefde tussen 2 mensen is doe je dat stapje “graag”

    dit is een boodschap van algemeen nut:-)

    xxx

    • Het is ow zo waar klapper 🙂 Ik verlies me graag in een ander – en samensmelten is prachtig. Maar ik hoef daarin niet mij zelf te veranderen. Dit gebeurd als de samensmelting positief is – dan is het er – omdat het groei betekend

  8. Jaaaa, het lukt met deze link, lief kruidje. Blij dat ik je nieuwe site zien mocht en ik hoop dat je er véél succes mee hebben zal!

Reacties zijn gesloten.

