Skip to content

De komende dagen

1 november 2010


De aankomende dagen is het licht aangebroken en zal de deuren naar een andere dimensie dunner zijn.
Al vanuit vroeger kan men de mensen die over leden zijn makkelijker aanvoelen en zelfs er mee communiceren.
Als je leert praten vanuit je hart – weet je dat ook iemand die overleden is heel dicht bij blijft en dat men nog steeds en binding voelt.
Juist in de dagen van Allerzielen – Allerheiligen wordt aangepakt om de dierbaren die heen zijn gegaan dichter bij ons te halen:)

Vanavond op http://www.findingvoicesradio.com gaan we daar mee in gesprek met Anita van de Berg – De Nederlandse Char

Link is: http://94.75.217.225:8016/live

Een medium die in Joure woont.

From → radio

16 reacties
  1. zo mooi je stralende zon en je nieuwe blog.

  2. je bent nieuw voor mij…
    Marja to be
    en dan kom ik hier….
    Alerzielen heeft zo iets teders voor mij.

    liefs en ik geniet van je mooie website

  3. Jij schijnt er inderdaad je licht op kruidjelief, niet alleen in deze donkere dagen, maar élke dag weer!

  4. het zou nog heerlijker zijn als er zelfs geen deuren waren….

  5. jouw zon strààlt, kruidje!

    als een licht in het duister? :-))

  6. Mooi dat je daar aandacht aan besteed, ik heb geluk de monteurs kwamen vandaag om de telefoonaansluiting te repareren en nu heb ik de modem geinstalleerd dus ik heb maar 1 dag zonder internet gezeten!
    Joppie de toppie dus ik kan weer meedoen.
    Wie weet luister ik vanavond wel even mee.

    Hartsgroet

    Ruerd

  7. je hoeft het niet te leren, je hoeft alleen je hart maar te openen( en niet bang te zijn):))

  8. Mooi gekozen schildering
    Als een zon die licht geeft
    Groetjes Christiene.

  9. En of ze dun zijn, dat is meer dan duidelijk en ik geniet ervan, de wandeling moet ik nog maken, nu de mist hangt kan dat weleens heel erg bijzonder zijn ook 😉

    Ik lees de naam, totaal van A tot Z en ik dacht.. huh? Mijn vriendin een medium? lol, ja echt, mijn Anita vdB is kapster en ken ik al heel erg lang 😉 Maar dit is een andere, hahaha toeval?

    XXX

  10. Ja in deze dagen zijn ze vlakbij, door de donkerte?
    Het voelt goed om kontakt te hebben en te weten dat ze zich vredig voelen.
    XXXm

  11. een dun lijntje marja
    als jij het daar tegen j e oor legt en ik hier,
    kunnen we spreken 🙂

  12. Inderdaad, de lijn is héél dun, maar ze is dan ook goed te overschrijden. Zoals jij steeds weer doet, jij kàn dat nu eenmaal goed lieverd. Heel veel succes bij je show, ik wens je een heleboel fijne en blijvende contacten!

  13. Mooi hoe iedereen zijn eigen invulling geeft aan allerheiligen. Die van jou is kleurig!

  14. Annie permalink

    Jammer ,Ik kan het niet beluisteren , het lukt mij niet .
    Fijne dag , liefs Annie

  15. Hallo lieve Marja, ja de scheidingslijn is dun en juist in deze dagen vind ik het heerlijk om in het donker over straat te lopen. Ik wens je veel succes met je radioshow, erg leuk welke onderwerpen je allemaal hebt. Ik wilde dat ik wat meer tijd had om je helemaal te volgen, maar wie weet komt dat nog.

Reacties zijn gesloten.

