Skip to content

Granny

3 november 2010

Ik had op facebook een acount gemaakt waarin ik zonder dat andere mensen er last van hebben kan spelen, deze heet Granny.
En als je dan plots te horen krijgt vanuit de paranormale wereld dat er een kleinkind aan zit te komen, dan denk ik – zou ik het aangevoeld hebben….
Mensen hadden mij gevraagd of ik wel oud genoeg was voor Granny – Nee ik voel me niet oud en gelukkig hoeft dat ook niet om Granny te zijn.. Maar als het betekent dat mijn zoon dan vader gaat worden – wat ik hem zeker gun, zal dit wel zijn plannen in de war brengen en wat hij voor zijn toekomst voor ogen had. Dan denk ik – ik hoop dat het kind een ruimte zoekt waarin liefde en vrede is.
Maar ook ik kan contact maken met dit kind – hoe dan ook hij heeft besloten om mij als oma te zien en dat mag. Het is zo’n mooie energie en zo oprecht dat ik er nu al verliefd op ben:) Het hoeft immers niet van mijn kinderen te zijn…

From → persoonlijk

15 reacties
  1. Goedemorgen Granny Kruidje (hihi). Ik wens je een superfijne dag, eeuwig jonge meid!

  2. proficiat, wat een leuke boodschap voor jou!
    En ik ken al mensen die op 40 oma zijn, dus…!

  3. wat vindt jouw zoon hier zelf van? :-))

    granny kruidje klinkt best plezant? :-))

  4. ach, mar, natuurlijk heb jij de leeftijd om oma te worden.
    maar ik bekijk het vanuit het point of vue van jouw jongens.
    ze zijn nog zo jong en onvolwassen, ook jouw oudste
    geef ze tijd en ruimte om te groeien, te rijpen.
    al dat andere dat komt wel, dat heeft zijn tijd:))

  5. Hahaha Marja wordt granny, zo zie je maar weer mensen zeggen of bedenken nooit zomaar iets. Dat wordt vast LOL met zo´n toffe granny.
    Gefeliciteerd ermee wens je veel mooie uurtjes met de kleine.
    Tot vanavond ik ben er weer bij nu mijn nieuwe internet verbinding geinstalleerd is hoef ik hopelijk niet meer te bufferen want ik heb nu 20mb p seconde.

    Hartsgroet

    Der Baumvater

  6. Liefde en vrede, dat wens ik alle kinderen op deze wereld.
    XXXm

  7. griet permalink

    hay kruidje
    wat heerlijk dat je oma wordt ,ik geniet er elk moment van .
    als ik hem tegen me aan houd voel ik echte zuivere energie ,en het voelt zo fijn om samen met hem te zijn .
    ik herken ook veel in hem van mezelf en gek genoeg zeggen veel mensen dat hij op mij lijkt,dat klopt wel ,want hij heeft mijn knuffellippen hahaha .
    xxxxxxxxxxxxxxliefs en oma wordt je niet volgens mij ,dat ben je vandaar ootje in mijn geval want ik heb heel bewust de keuze gemaakt om ervoor hem te zijn xxxxxxxxxxxx

  8. proficiat marja,
    dat lijkt me een heel fijne boodschap die je krijgt
    oma t e worden:-)

    kindje krijgt een leuke oma da’s zeker
    xxx

  9. je maakt me heel nieuwsgierig…….

    liefs

  10. Dat is nog eens een leuke boodschap, dit krijgt vast nog een vervolg x

  11. Annie permalink

    Heel bijzonder hoor ! ik zie je al wandelen achter de kinderwagen , en jij maar druk vertellen over de bloemen die je ziet enz,
    zie het al helemaal voor mij .
    Je krijgt het er maar druk mee , daar ontkom je tegenwoordig als oma niet meer aan .
    Ik blijf je volgen hoe dit afloopt .
    In ieder geval geniet je nu al !

    Fijne dag Liefs Annie

  12. Gefeliciteerd! Mooi! Geniet ervan!

  13. Moet je oud zijn om een Granny te zijn? Ik denk het niet, een grootmoeder, een gróte moeder ben je of niet, en ik denk dat jij dat wel bent…

  14. Nee gelukkig hoeft het niet van je eigen kind te zijn, voor mij is het een heel raar idee dat mijn dochter nu op die leeftijd is waar ik al heel druk bezig was met haar vader om haar te mogen ontvangen, dat ik nu zelf ook al officieel oma kan worden en zijn, hahaha

    Omarm het, je bent nu eenmaal al een crone 😉

    XXX

Reacties zijn gesloten.

