Skip to content

In de tuin mag alles groeien

6 november 2010


In deze tuin wordt alles gekoesterd. De energie is zo prachtig omdat alles zijn gang kan gaan. Dan gebeurt er magie en gaan er dingen groeien waar iedereen blij van wordt.
Vlinders – bomen – paddestoelen. Ze groeien er op plaatsen waar je ze niet verwacht.
Je hebt ook de vrijheid om gewoon er in te lopen en ergens te gaan zitten, waar je de energie voelen kan.
De wens is dat het nog veel groter gaat worden en ik denk dat dit zo is.

Vorige week had ik een heerlijk gesprek met Anita van de Berg op de radio.
Deze keer is Edmee aanwezig van de liefhebberij de hooiberg.

We gaan er weer een prachtige radioshow van maken.

Maandag 8 November zal Marja Hoefsmit met Edmee praten.
Zij heeft in Katlijk een klein paradijsje gemaakt waarin zij de mensen uitnodigd om bij haar thee te drinken en gelijk te genieten van de natuur.
Haar tuin is heel byzonder – en ze weet er veel over te vertellen.
kijk maar eens op haar website: http://www.liefhebberijdehooiberg.nl/

tot dan van 20.00 uur – 22.00 uur
Op de chat ben ik MarjaToBe

http://www.findingvoicesradio.com

From → natuur, radio

10 reacties
  1. Een wilde tuin is inderdaad heerlijk. Noodgedwongen heb ik toch maar voor betegeling gekozen (lijkt op beteugeling) ivm tijdgebrek om het bij te houden, maar mag graag van andere heerlijke tuinen genieten.
    Sorry ben eventjes een tijdje te druk geweest en het loggen schiet er dan bij in.

  2. Zó moet een tuin zijn! Ook die in je hart lief kruidje…

  3. Annie permalink

    Die tuin zou ik wel willen hebben hoor , helaas pindakaas , maar er na kijken doet mij ook veel plezier.
    Lieve groet Annie

  4. Prachtig en moeder aarde indachtig!
    Alleen is het seizoen nou voorbij dus wie weet volgend jaar maar weer n´s kijken.

    Hartige knuffel ut Sneek

  5. heerlijk marja,
    dat is een sprookjestuin, ik had ook zo’n tuin:-)

    de hele nette tuinen staan me nooit zo aan 🙂
    ik hou van ruig:-)

  6. Op het balkon zou het ook mogen van mij, maar dat vinden de buren en woningbouw niet zo’n goed idee, dan is er natuurlijk het park maar goed, telkens als de paddestoelen dan staan komt die grote grasmaaier weer, kortom geef mij maar zo’n stukje natuurgoed waar het wel kan en mag, dat zou super zijn!

    Ik wens je heel veel plezier maandag, wie weet als ik eraan denk kom ik wel een stukje meeluisteren 😀

    XXX

  7. Er is hier ook zo’n tuin waar de natuur haar gang mag gaan en waar ik van mag genieten.
    Heerlijk is dat.
    XXXm

  8. griet permalink

    heerlijk he zo lekker midden in de natuur ,ik zag je vlinders fladderen ,echt mooi ,en sucses met je progamma .
    ik heb buufmeis die zingt net als die wende de kippevel zit overal als ik haar hoor ,met dat soort liedjes xxxknuf en ik vind dit een fijne weblog xxxxxxxx

  9. De magie van die tuin is voelbaar als je naar de foto kijkt.
    Mooi en warm weekend wens ik je x

  10. Jij komt toch ook overal hé, en je doet wat je graag doet, dus kan het beter?
    Nog een fijn weekend

Reacties zijn gesloten.

