Skip to content

Koor in Garmerwolde

7 november 2010

Ik ben naar een koor geweest in Groningen – juist die wisseling van Middeleeuwen en pop dat leek me wel wat en Roeland de zoon van Marga ken ik al een tijdje. Dus het is ook echt leuk om dit na de verhalen die ik heb gehoord het ook met eigen oren te horen.

Magda komt ook een keer in de uitzending om er over te praten.

 

Vandaag is er weer een oefendag met klankschalen – het is zo leuk om gelijk gestemde mee te maken

From → avontuur

13 reacties
  1. mooie foto , jullie zien er beiden dolgelukkig uit

  2. Groetjes Marja
    een fijne maandag
    groetjes Christiene

  3. Hey die Marja hoop dat je gister een fijne dag had.
    Wie weet luister ik vanavond wel mee op finding voices, heb nu de speler aan de praat dus het kan. Anders wordt het woensdag weer.
    Vandaag ga ik naar het MCL voor mijn stem, heb een intake met de KNO arts die me gaat behandelen. Mijn stem is de ene dag goed en de andere dag iets minder dus duimen maar dat ik op tijd behandld wordt.

    Hartige knuffel

  4. Een fijne maandag!

    XXX

  5. wat een schattige foto, kruidje! :-)))

    hoe is je oefendag verlopen?
    klinken je oren, maar vooral je hart, nog na? :-))

  6. Ha tweelingzusje!! Leuk dat je een logje over ons prachtige gebeuren hebt gemaakt!!! was zo heerlijk elkaar weer te zien en als vanouds in een lachstuip te liggen alleen al bij het zien van elkaar..
    fijn dat je ook genoten hebt..net als wij zelf…
    Voor zowel Roeland als mij was het heel speciaal om samen in zo’n prachtig muzikaal experiment op te treden ..
    Hoop dat jouw klankschalendag weer fijn was!
    Liefs Marga

  7. Mooi geniet ervan

  8. Dat word voor jou weer genieten Marja
    Ik wens je een fijne dag
    groetjes Christiene

  9. Wat een prachtige mensen staan er op de foto, bijzonder dat middeleeuws koor samen met pop, leuk ook 😀

    En veel plezier met de klankschalen, stuur maar een prachtige klank mijn kant op 😉

    XXX

  10. Fijne dag vandaag!

  11. ach wat gezellig om marge weer eens te zien,
    wat een stralende persoonlijkheid,
    geef haar mijn groetjes alsjeblief marja.

    xxx

  12. dit is wel bijzonder, deze week zag ik voor het eerst klankschalen op tv en dacht met een aan jou.

  13. Het lijkt me bijzonder om dit te mogen meemaken, net zoals je klankschalen dat vandaag zullen zijn! Maak er iets moois van meid!
    En OT: blij dat ik je plezieren kon met de reportages over sScheveningen, je geboortedorp!

Reacties zijn gesloten.

