Skip to content

Naar binnen en naar buiten

9 november 2010

Na een tijd van uitbundigheid – voel ik dat er weer een fase is waarin ik weer bij mij zelf mag zijn en mag stromen.
Mijn gevoeligheid wordt steeds sterker en dat is mooi, maar daarin ben je ook kwetsbaar.
Mijn passie brengt mij naar buiten – dat wat ik voel voert me naar binnen. Dan heb ik weer veel meer ruimte voor mij zelf nodig.
Elk jaar voel ik de paddestoelen rondom mij heen – ze ontspringen op hele speciale plaatsen, waarin ook de helende energie van de paddestoelen te ervaren zijn.
De paddestoelen wil on juist de bundeling van licht met ons delen – daarom zeggen wij ook dat er kabouters er in huizen.

Maar wat we ook denken – hindert ons? Met de paddestoelen krijgt ons denken meer licht.

From → natuur, persoonlijk

10 reacties
  1. binnen, buiten, ..

    zolang het maar goed voelt, kruidje! ;-))

  2. Lol de eekhoorn is van Nolly een punt vriendin.
    Hahaha kreeg net een berichtje van mijn vader tijdens de uitzending van utopia radio, had vandaag een herdenking in het verpleegtehuis was tot tranene toe geroerd. Maar echt veel verdriet voel ik niet, e ndat komt omdat mijn Heit me erdoorheen helpt zei sjoerd.
    Heit was bij me en ergens voel ik dat ook vandaar dat ik weinig verdriet heb om zijn heengaan.

    hartige knuffel

  3. nou marja,

    denk er maar een lustig eind op los:-)

    als dat je gelukkig maakt:-)

  4. Mooi dat je het zo ervaren kunt ook in de grote stad!

  5. de gevoeligheid gaat de komende tijd steeds sterker worden, een stroomversnelling.
    ik merk dat ook.
    het is dan goed om aardgebonden te blijven.
    dat is ook de kracht van paddestoelen:))

  6. Laat je lichtje maar schijnen Marja, binnen en buiten.
    XXXm

  7. Wat een prachtige foto lieve Marja! jammer dat het gisteravond net nu ik eens eraan dacht en de tijd had het even anders ging 😦

    XXX

  8. Ik ben blij dat er dit jaar zoveel paddestoelen zijn, dat licht kunnen we goed gebruiken.

  9. Ook ik had het nog nooit zo bekeken… gelukkig hebben we jou, die ons denken een héél andere richting instuurt. Dankjewel daarvoor, er ging een deurtje open!

  10. zo had ik het nog niet bekeken over over nagedacht, ik hou wel van je gedachten!

Reacties zijn gesloten.

