Skip to content

Een nieuwe canon

10 november 2010

Plots gingen de schroefjes weg van mijn canon en was het de vraag voor hoe lang de camera nog zijn mogelijkheden zou behouden. Maar ja wat wil ik dan – waar moet ik me op orienteren… pfff

Ik stond al vaker bij een nieuwe camera, maar ik kon geen beslissing maken – wat wil ik nu eigenlijk.
Van vroeger uit was ik een fan van spiegelreflex en de diepte die je in die camera kan krijgen. Maar is dat nu ook weer wat ik wil, want je loopt toch een tijd met zo’n camera om je nek.

Ik heb met mijn andere camera zo ongeveer 30.000 foto’s gemaakt – dus plezier heb ik er wel van. Dus zondag heb ik me zelf getrakteerd op deze:)

 

 

Marja

 

From → persoonlijk

15 reacties
  1. ik wens je heel veel plezier met je nieuwe camera, kruidje!!

    ik wed dat jij de mooiste foto’s uit dit toestel weet te toveren! :-))

    gezellig weekend,

  2. Oh te gek Marja, dat je hier net zoveel plezier en mooie platen mee mag schieten als je al deed, en mijn wens is juist de spiegelreflex, dat komt wel 😉

    XXX

  3. Ha Marja gefeliciteerd met je nieuwe
    aanschaf en kijk uit wat voor een moois jij
    ons gaat laten zien.
    groetjes Christiene

  4. griet permalink

    jeeeeeee 30 000 dat is niet niks hoor ,dan is ie af ,en ben je aan een nieuwe toe hi dan kan ik nog 50 jaar toe met de mijne hahaha xxxxxx
    knufffie van mij xxxxxxxxxxxx

  5. Annie permalink

    Kan je ons mooi van laten meegenieten ,ha ,
    hebben wij er ook nog wat aan .
    Liefs Annie

    • griet permalink

      hay annie alles oke met jou ik zag je hier staan en je kon ook beantwoorden effe kijken of het lukt xxxxxxxxxxxx knufff van mij xxxxxxxxxxx

  6. Gefeliciteerd ermee, wow 30.000 foto´s das ist ja toll.
    Zoveel foto´s maak ik in mijn leven waarschijnlijk niet.

  7. je had je camera toch nog niet zo lang. was de garantie er al af?
    ik herinner me tenminste wanneer je hem kreeg:))

  8. Oh een Eos.. jaloers… nee hoor, ik wens je heel veel plezier met deze prachtige nieuwe camera x

  9. PROFICIAT meid, en ik hoop dat je er nog héél veel plezier aan mag beleven (maar ik ben dat welhaast zéker!).

  10. ik kijk uit naar je prestaties marja,

    een goeie raad lees het boekje, en zet hem van de automaat af:-)

    toi toi toi

    • vandaag geoefend – wel appart hoor en ja oefening baart kunst. Ik had plots hele donkere foto’s omdat ik een bepaalde instelling had geprobeerd = maar wel lachen

  11. proficiat met je goede keuze, je neemt al direct een heel goed toestel :o) —en nu de foto’s nog!

Reacties zijn gesloten.

