Skip to content

Tutbulentie

13 november 2010


Ik voel het rondom mij heen er is zo’n wervelende wind dat ik in mijn denken mee gevoerd word.
In mijn hart blijf ik positief en blijf ik in mijn rust – maar weer word ik geconfronteerd met mensen die mij niet volgen of willen volgen.  Mensen die maar al te graag een etiketje op mij plakken.

JIj bet te dik, jij bent te chaotisch, jij ben pfff wat ben je niet. En ik ga weer in die strikval zitten om mij daarin kwetsbaar op te stellen.
Het voelt als een afwijzing, het voelt als niet gehoord worden. Waarom is het zo moeilijk om die dingen vanuit het hart te regelen?

From → persoonlijk

15 reacties
  1. je moet denken; wat je ziet is wat je krijgt, en ik weet dat de mensen die je kennen een prachtmens vinden, je bent overal welkom, dus denk dan daaraan

  2. waar is je assertiviteit, kruidje?

    wat anderen doen, denken, zeggen, niet zeggen, .. is hun goed recht maar dat wil niet zeggen dat jij akkoord moet gaan met hun, laat staan daarnaar leven?

    jij bent jij en dat hoor je ook te blijven!
    in al je puurheid!!

    heel veel sterkte én succes, kruidje! :-))

  3. Annie permalink

    Ze kennen je niet Marja , maar vervelend is het , sterkte hoor .

    Liefs Annie

  4. Ik weet niet of dit ook op hyves komt te staan als dat zo is moet ik verder zoeken naar de fout

  5. Jij bent gewoon wie je bent en wie dat niet wil snappen heeft gewoon pech gehad. Zoals ze in het fries zeggen mooi laten lullen en je ding doen!

  6. wat anderen denken of zeggen … probeer daar niet te veel bij stil te staan …. hoe jij je voelt, hoe jij weet hoe je bent … dat is wat telt

  7. Kruidje, het is al helemaal fout om te denken dat je dingen moet regelen…het gebeurt!
    Jij verandert er niets aan en je kan alleen maar jezelf zijn en de boel bekijken alsof het je niet aangaat.
    Dan ben je uit de turbulentie.

    kus voor het weekend!

  8. Ha Marja, jij lijkt mij zo mij zo,n sterk mens, die mensen die zo praten en denken heb jij niet nodig.Jij bent mooi zo als je bent.Ga er voor en blijf wie je bent een mooi mens.
    Een heel goed weekend
    xxx
    Groetjes Christiene

  9. Omdat we mens zijn lieve Marja …… en met al onze valkuilen maakt dat ons allemaal mooi en uniek, niet vergeten hoor lieve schat…. en voor de rest idd lekker laten kletsen.
    Wens je een heel mooi weekend en geniet ervan!

  10. Waarom zouden mensen je moeten volgen marja? Laat ze hun eigen weg gaan en jij de jouwe.
    En laat ze hun etiketjes op hun eigen neus plakken. Het mooie in dit leven is juist dat iedereen zichzelf en anders is.
    Hoop dat de storm je twijfels weggewaaid heeft.
    XXXm

    • met volgen bedoel ik dus begrijpen of daar de moeite voor willen doen:)

  11. laat je niet vangen in die strik marja,

    als jij je lekker voelt,

    dan mooi zo houden,
    je kunt het nooit voor iedereen goed doen, dus doe wat jou het best lijkt,

    lieve groet,
    xxx

  12. Wat zijn dat voor mensen, geen vrienden als je het mij vraagt. Jij bent goed zoals je bent, als je het mij vraagt een heel mooi mens. En misschien is het tijd om die mensen achter je te laten. Je bent het waard x

  13. Lieverd, wij horen je wel, we lézen je ook, en zijn er voor jou, als je het wat moeilijk hebt. Je wéét dat toch hé?
    Probeer er toch een fijn weekend van te maken hé?

  14. Jee, Marja, ik denk ook dat het de tijd van het jaar is. Geloof mij, ook ik zit niet zo goed in mijn velletje, nu net de afgelopen twee dagen krabbel ik weer wat op, maar of dat goed blijft gaan?

    Wat betref de mensen die wat over jou zeggen die jou niet horen, lekker laten gaan, ook al voel je die afwijzing, laat ze in hun sop gaar koken. Van de week, op mijn werk, zei een zeer wijs iemand tegen mij… ‘Is het dan nog wel de moeite waard om contacten te onderhouden, we groeien en soms groeit iemand niet met je mee waar jij wel groeit, dus tegen het licht houden, over spreken eventueel en het zo laten….’

    Leef marja!

    XXX

Reacties zijn gesloten.

