Skip to content

Naar een nieuwe dimensie

14 november 2010


Tijdens het praten over mensen, hun aura’s, hun bewustzijn – kom ik ook een nieuwe dimesie tegen. Een aarde – leefwereld vol kleur, beweging en zuiverheid, waarin waterdruppels als regenbogen schitteren en het licht zo ongelovelijk mooi is. Ik vind het al byzonder dat ik dit mee mag maken en dat ik dat kan zien.

Stel je voor dat elfenland gewoon bestaat en dat je vanuit je binneste geluk daar mag vertoeven. Is dat niet iets waar we allemaal naar op zoek zijn?

 

Nu vraag ik mij af wanneer het sprookje werkelijkheid mag worden.. of is het alleen meer spel wat we mogen zien.

 

From → avontuur, natuur

10 reacties
  1. hay kruidje
    heerlijk dat je het zo kan zien .
    ik ben op het moment effe de weg kwijt ,maar voel toch soort innerlijke rust.
    xxxxxxknufffff van mij xxxxxxxxxx

  2. je zit middenin je sprookje, kruidje!!

    spreid je vleugels en ..

    geniet ervan! :-))

  3. wie weet … wordt het sprookje ooit wel waar

  4. Elfenland hoort in de krant want ze hebben ons vast veel te zeggen mbt tot hoe we met moeder aarde en elkaar omgaan!

    Hartige knuffel

  5. Annie permalink

    Het was een bijzondere avond Marja ,we hebben allemaal genoten , het was zeker niet de laatste avond.
    Fijne zondag , Liefs annie

  6. Feit dat je al vraagt wanneer het uit mag komen toont aan dat jij net min geduld hebt als ik dat kan hebben en velen met ons, GEDULD Marja πŸ˜‰

    Is een zeer schone zaak, en kansen die komen, kun je negeren maar komen ergens net zo hard weer terug als….. het zo moet zijn, kortom sprookjes bestaan al moet je daar hard voor werken, net als IN de sprookjes zelf vaak, iets wat de mensen ook vaak missen πŸ˜‰

    XXX

  7. Soms is ergens in geloven toch al genoeg? x

  8. je mag dat sprookje elke dag leven marja,
    alleen dat beseffen veel mensen niet..

  9. elfenlanD natuurlijk, sorry!

  10. Ik denk dat elfenlang wel degelijk bestaat lieve Maria, en dat jij een boodschapper van dit heerlijk, innerlijk paradijs bent…

Reacties zijn gesloten.

