Spring naar inhoud

radio uitzending karma

17 november 2010

 

Woensdag 17 november – wat is Karma De uitzending van woensdag zal over karma gaan. Karma is een doel waarmee je op aarde gekomen bent. Je kan zeggen dat de handelingen die je doet tot meesterschap leiden en de trilling van uitdaging gaat hier uit. Karma komt uit het boedisme en hindoesme – en betekent daar handelen. In deze uitzending ga ik over karma praten en zal ik met de luisteraars dingen bespreken over de trilling waarmee men hier geboren is en welke karma men tegen kan komen. Het is bedoelt als een tipje van de sluier – want jij kent jezelf het beste en kan hier heel diep op intunen. Wil je mee doen, dan ben je op de chat welkom – ook voor mensen die iets over hun persoonlijke karma willen ervaren en alleen maar willen luisteren, kunnen mij mailen op ayourtha@gmail.com, dan kan ik ook jouw verzoek in behandeling nemen. Marja Hoefsmit Belevenissen van Marja Hoefsmit – http://marja-to-be.hyves.nl/ http://www.utopiaradio.com woensdag van 21.00-23.00 uur Dit programma wordt life uitgezonden

From → radio

12 reacties
  1. Karma is een onderwerp dat me wel boeit. ik vind het jammer dat ik geen tijd heb om naar je radiouitzendingen te luisteren, had het graag gehoord, maar als je zoals ik zelfs in slaap valt bij een premiere….tja. 😉

  2. En hoe was de uitzending 😀 Mijn lessen waren heerlijk!

    XXX

    • pfff wel heftig en ook wel diep – ik wist niet dat ik dat in me had. Maar men kwam pijnpunten van zichzelf tegen geen lekker ding.

  3. ik hoop dat je een boeiende en leerrijke avond gehad hebt, kruidje, maar daar vertrouw ik op! 😀

  4. een heel fijne uitzending wens ik je…………………………….
    XXXm

  5. Succes met je uitzending straks, jou kennende gaat dat wel lukken!

  6. Marja, succes met al wat je doet

    en veel luisterende mensen.

    Groetjes Christiene.

  7. ik wens je succes marja over dit boeiende onderwerp,

    lieve groet,

  8. Annie permalink

    Het zal zeker weer een leerzame avond worden ,
    Ik ga luisteren , Liefs Annie

  9. Een heel boeiend onderwerp, veel succes vanavond!

  10. Heel veel plezier vanavond! Het is jammer, maar ik weet ook dat ik aan mijn karma werk als ik mijn cursus aan het doen ben met model en portretten 😀

    XXX

  11. Succes met de uitzending lieverd, en moge je iedereen die naar je luistert zijn/haar karma laten vinden!

Reacties zijn gesloten.