Skip to content

Poppenmaakster

21 november 2010

Dit weekend stond ik weer op de beurs en ik heb zulke schatten van mensen ontmoet.
Het heeft me toch weer besloten om volgende keer op een beurs te staan. Ik heb wat klankschalen gekocht voor de verkoop en volgende week zondag ga ik er weer wat mee doen in Assen.

Met mijn camera maakte ik heerlijke plaatjes van onder andere deze poppenmaakster.

Met http://www.utopiaradio.com heb ik onder ander haar gevraagd om iets van haar zelf te vertellen.

Leuk mens

From → ontmoeting

12 reacties
  1. Pràchtig gewoonweg! Zo’n pop zou ik ook wel in huis willen hebben… Je ziet het aan de maakster dat zij er een speciale binding mee heeft!

  2. Ha Marja, een aardige vrouw om te zien
    en ik vind het prachtig wat ze maakt
    echte kunst stukjes
    En van jou erg aardig om het te laten zien
    Groetjes Christiene.

  3. wat gaaf om te zien kruidje,

    erg leuk mens ook:-)

    jij hebt genoten da’s mooi 🙂

    ik geniet nu 🙂

  4. Ja een leuk mens met leuke poppen.
    XXXm

  5. Ik vind dat toch zo knap, heb het wel eens geprobeerd en mijn pop werd een eng gedrochtje..

  6. Annie permalink

    Net als bij Anneke gaat het weer kriebelen , ik wil de kleinkinderen zeker nog een keer maken , het komt er vast wel weer eens van .
    Leuk om een anders zijn levens verhaal te beluisteren .
    Fijne dag Marja, Liefs Annie

  7. mooi, als ik dit zie, kriebelt het bij mij ook om weer met poppenmaken bezig te gaan.
    er ligt nog zoveel materiaal op zolder.
    tja, dat gebeurt als je zoveel talenten hebt, dan blijven er soms enkele even ongebruikt:))

    assen volgende week??mmm, knuffelkind komt logeren, het weekend zit al volgepland.
    misschien na nieuwjaar weer, ook voor mij, ook in een nieuwe vorm en fase:))

  8. iemand die zulke mooie ‘mensje’ creeërt kan niet anders dan heel bijzonder zijn, kruidje! :-))

    knappe serie!!

Reacties zijn gesloten.

