Skip to content

Ik kan elfs praten

23 november 2010

Ik kan elfs praten zegt ze en ook zingen. Pfff deze radiouitzending zal ik nooit vergeten. Haar klanken deden mij zo veel. Ik was er ontroerd van. Ook voor haar was het de eerste keer dat zij via een uitzending dit deed. En later vertelde ze me dat dit onwijs gaaf was – dat ze het zo fijn heeft gevonden om het zo te doen.

Je kunt het donderdag terug horen via utopiaradio

Op de beurs stond ze met kristallen schedels en in die schedels is de energie van lichtwezens gevangen – het kan ook niet anders…

From → ontmoeting, radio

11 reacties
  1. heb jij een schedel mee naar huis genomen, kruidje?

    jammer dat ik de radiouitzendig zal moeten missen.
    ik had zo graag elfs gehoord! šŸ˜€

  2. lichtwezens kun je niet vangen, opsluiten in dingen.
    ze kunnen er zich wel mee verbinden.

    heel apart, dat na film de lord of the rings heel veel mensen zich verdiept hebben in elfentaal.
    het klinkt idd heel mooi:))

  3. heel bijzonder marja, dat je dat hebt mogen meemaken..

  4. ja dat elfs praten heb ik effe moeite mee ,maar ja als zij er maar gelukkig mee is .
    de poppen vind ik heel mooi ,knap gemaakt hoor ,ik ga mijn stoelen neerzetten voor de cursusgroep vanmiddag, meestal brengt het me dichtbij mijn kern alleen vandaag ik weet het effe niet meer xxxxxxxx knufffff en liefs xxxxxxxxxxxx

  5. Wow je gaat als een trein lijkt me tof met zulke gasten,

    Veel liefs,

    Boomvadertje

  6. Ik heb haar niet gehoord maar ze ziet er wel elfachtig uit.
    XXXm

  7. Annie permalink

    Ik ga het nog even beluisteren , ben heel benieuwd .
    Fijne dag , Liefs Annie

  8. dat moet echt mooi klinken, dat heb jij natuurlijk weer beleefd, mooi!

  9. Elfs praten… wat moet dat heerlijk zijn! Het kind in mij komt hier naar boven, kijkend en luisterend naar de wondere wereld die achter de normale dingen schuilt. Merciekes Marja!

  10. Ik vind ze prachtig en was er als kind al door gefascineerd. Toch maar eens uitzoeken wat die schedels voor mij betekeken.

  11. Hoe apart! Dat zal heel bijzonder zijn geweest, de schedels vind ik wat minder overigens, en ja ik weet waar ze voor staan. šŸ˜‰

    De poppenmaakster, wat een prachtige vrouw! šŸ˜€

    XXX

Reacties zijn gesloten.

