Skip to content

Radiouitzending vanavond – Over klankschalen

24 november 2010

Deze uitzending wil ik mijn klankschalen laten spreken.
Klank kan heel diep doordringen in de persoon en zorgt voor veranderingen in lichaam – denken en beleven.
Ik ga vanuit de klankschaal laten horen wat het met je doet en wat ik doorkrijg. De klankschalen zorgen dat je makkelijker contact maakt

met elkaar en ook aanvoelt wat met een ander te maken heeft.
Wil jij de trilling horen die bij je past, luister dan via de radio op http://www.utopiaradio.com
Als je alleen maar luistert en toch iets over je zelf wil horen, stuur dit dan op naar ayourtha@gmail.com, dan zet ik je op mijn lijstje.

Woensdag 24 november van 21.00 – 23.00 uur
Ik ben in de chat aanwezig als MarjaToBe

http://www.ayourtha.com

From → klankschalen, radio

12 reacties
  1. kanunnikes permalink

    Goeiedag, ik beluisterde uw spelen op de klankschalen waarvan ik dacht blij te worden van zuivere klankgeluiden, maar teleurstelling golfde over me heen. Ik vond geen enkele keer harmonie in het bespelen van de schalen. Spijtig. Want ik was opgetogen deze site te hebben ontdekt. Kanunnikes.

    • Ik weet niet wanneer je binnen kwam – die zuiverheid – daar moet juist de klankschaal naar toe en het heeft zich juist gericht naar de energie van de luisteraars. Het wordt pas zuiver als het zijn werk heeft gedaan. Ik zou zeggen – kom een keer langs, want dan is het een hele andere ervaring

  2. Wat bijzonder…ik heb veel bewondering voor jou.
    Voor jaren terug heb ik een ervaring mogen beleven een eigen
    schilderwerk, “kunst- verklanken” een prachtige geluid vergeet ik nooit.
    Nu ik dit zo hoor. Fantastisch.
    Heel veel succes.
    Lieve groetjes..dag dag.

  3. tsss .. ik ben net te laat? 😉

    ik hoop dat je een succesvolle avond gehad hebt, kruidje!! 😀

  4. Lieve Marja,
    Tijdens deze (geweldige overgens) uitzending heb ik een tekening gemaakt waarin ik heel sterk de energie van Vrouwe Quan Yin voel (foto stuur ik naar je op). En bij een bepaalde klankschaal riep mijn (grootste) klankschaal ook en wilde graag meedoen 😀 Bleek dat jou schaal en mijn schaal dezelfde klank had! Prachtige uitzending, prachtige klanken, genieten gewoon en prachtig Mens 😉

    Warme knuffel
    Lissy

  5. veel plezier met de uitzending marja,
    ik g a met een lief vriendje op stap,
    dus ehhhhh
    dat is mijn klanschaal 🙂

    xxx

  6. Annie permalink

    Succes Marja !!
    Liefs Annie

  7. Gaat me niet lukken, maar ik wens je natuurlijk een prachtige uitzending toe Marja
    Dikke knuffel

  8. filmpje zegt heel veel
    vorige zomer was mijn zoon op een kamp waar een man ook klankschalen mee had

  9. Ik ben reuze benieuwd naar de reacties, en wat de chat aan interessants opleveren zal, Marja. Veel succes gewenst, maar dat zal waarschijnlijk niet moeten, naar jou luisteren beslist hÊÊl veel mensen…

  10. een heel duidelijk filmpje is dit…

Reacties zijn gesloten.

