Skip to content

Together

26 november 2010

Er waren nu al twee mensen die met mij mee deden tijdens de radiouitzending om mensen in de juiste trilling te zetten – tenminste van degene die ik dit met mij wilde delen. Ik deed het met klankschalen en de anderen met licht seinen of eigen klanken
Er vind momenteel zoveel bundeling van licht plaats en ik vind het zo mooi om ook te mogen samenwerken op deze manier dat ik glunder – omdat de weg zo  mooi is:)

 

Misschien is dit wel iets wat ik bewust verder kan doen tijdens de uitzending

Marja

From → persoonlijk, radio

7 reacties
  1. Marja ik wens je een goed weekend
    het gaat goed met jou dat lees tussen de regels door
    Groetjes Christiene.

  2. Fijn weekend lieve Marja, en bedankt voor je steeds weer inmooie logjes én commentaren!

  3. ik voel aan je schrijven dat het je echt goed deed, go for it: zou ik zeggen

  4. glunder lekker verder, kruidje!
    het siert je! 😀

    warm weekend,

  5. Mooi om jou te zien glunderen………………………
    XXXm

  6. mooi marja, dat mensen je kunnen raken, dat zegt heel veel over jou,

    geniet jij maar lekker als een vis in het water.
    xxx

  7. Ik geloof dat ik het gevoéld heb, mijn lieve Marja. Al die positieve energie die jij ook mijn kant voor Ilse doorstuurde heeft geholpen: de operatie is geslaagd! Dank je wel…
    En ik hoop dat jij de bovenstaande beschreven heerlijke ervaring nog héél veel keren zal meemaken!

Reacties zijn gesloten.

