Skip to content

Weet je nog

27 november 2010

Weet je nog dat ik zo vol passie vertelde over het weekje in Hooghalen waarin ik zoveel mensen vanuit gelijkwaardigheid leerde kennen.
Een er van was Harry Loco en nu ga ik dus zaterdag met mijn man ( ook uniek dus) naar zijn concert in Drente.
Heerlijk om weer mensen tegen te komen van de zomer maar ook fijn om mensen een knuffel te kunnen geven.
Lucia maakt dan ook een prachtige schilderij tijdens de opname en Egbert zal een gedicht voordragen, ook Elly en Rickert zijn van de partij dus een groot samenzijn.

From → ontmoeting

4 reacties
  1. Oooo, het werd dus dubbel zo leuk met je lieve man aan je zij, Marja. Heb je er van genoten? We lezen het later wel bij jou, denk ik!
    Blij dat je weerom reageren kan, heb je ontdekt aan wat het lag?

  2. elly en rikkert komen ook, die ken ik wel….geniet van je avondje

  3. Annie permalink

    Wat lijkt me dat een super mooie avond Marja ! !
    en je man gaat nog mee ook , dit word vast een super avond .
    Geniet , liefs Annie

  4. zucht ik kan n iet reageren op web-log accounts – het zal wel een filter zijn, maar ik kan er maar niet achter komen welke. Dit maakt het reageren wel lastig:)

Reacties zijn gesloten.

