Skip to content

Nicole kan schilderen

28 november 2010

Ik geniet zo van de foto’s die ik heb gemaakt van mijn nieuwe camera en het lijkt ook net alsof ik anders met mensen om ga – want er zijn zoveel die zeggen – ja ik wil.
Liefdevol en respect, maar ook in het spel – kan ik het doen. Dit is iets waar ik vroeger best wel angst voor had – maar ik doe het nu. Ik denk dat mijn nieuwe toestel mij hier ook in helpt.
Nicole had ik ook geintervieuwd en er moest zeker ook een foto van komen.
Zij schildert maar maakt ook schilderijen via adobe. Die lijken net alsof ze gewoon geschilderd zijn. Ze zoekt vanuit haar eigen natuur de compositie op en ik denk dat we nog wel iets van haar zullen horen..

In het archief van http://www.utopiaradio.com staat haar intervieuw die ik in Rijswijk heb afgenomen..

Vandaag ben ik in Assen op een beurs van Sowilu – http://www.paranormaal-beurzen.nl/

Volop ben ik in beweging en ik ga er voor

From → ontmoeting, radio

7 reacties
  1. Succes en geniet ervan!

  2. dat is een knap portret, kruidje, van kunstenares met haar werk!!

    fijne (werk)week,

  3. een prachtige foto, alleen dat schilderen met adobe, ik weet het niet hoor, doe mij maar kwast, palet en penseel, verf op palet, is totaal anders dan op de pc, heb ik ook weleens aan gedacht maar ja, ieder zijn of haar ding, en ja het kan heel mooi zijn!

    Nu, dan, je bent onderweg, maar bij deze: http://morgainespassions.web-log.nl/morgaine/2010/11/balans.html

    Het is AF 😀

    XXX

  4. mooie foto hoor zal wel toppie fototoestel zijn .
    ik heb effe bijgelezen ,je bent wel allerlei leuke dingen aan het doen he ,en daar voelt een mens zich blij van toch .
    er is niks zo fijn als met gelijkgestemde mensen te zijn ,dat is groot kado vind ik .
    xxxxxxxxxxxxxknufff en veel liefs xxxxxxxxx

  5. Marja ,dat je maar veel mooie
    dingen mag zien zo
    en door het nieuwe vizier.
    groetjes Christiene.

  6. heerlijk kruidje dat jouw klikvinger ook veel actie gaat ondervinden, daar ben ik blij mee,

  7. Je ziét het gewoonweg, bijvoorbeeld aan dit knap portret, dat jij reuzeblij met die nieuwe camera bent en de wereld door andere ogen bekijkt… althans door een ander vizier hihi.
    Fijne dag daar op de beurs, ik wens je een heleboel interessante contacten en ervaringen toe!

Reacties zijn gesloten.

