Skip to content

De vogel

2 december 2010

De vogel van Lucia – wil liefde geven.  Het is ook een regenboog vogel die vrij beweegt.
Dit schilderij werd tijdens het droom concert gemaakt en is naar een goed doel gegaan.
Ik heb gisteren tijdens de radio sinterklaas gevierd en het was zo gezellig om te zien hoe er in een chat een verbroedering ontstond omdat de opdracht er was om voor elkaar positieve dingen te zeggen.

Zonder dat ze het wisten moesten ze een gedicht, of woorden opschrijven die voor een ander bedoeld was.. Het was echt geslaagd – ik vind dat het zo leuk gaat…

From → ontmoeting, radio

13 reacties
  1. Fantastisch! Wat ben jij toch een mooi mens, Marja, moest je niet bestaan, ze zouden je moeten uitvinden!

  2. die tekening zag ik ook al op je foto’s en nu is ie ook nog voor het goed doel, hopelijk brengt ie veel op…
    en die gedichten chat dat had ik graag gezien want dat lijkt me intressant

    • het was ook heel speciaal – en was zo’n verbroedering ontstaan tijdens de uitzending

  3. Ik vind het schilderij echt super!

    Dit soort dingen heb ik ook in mijn hoofd, Art for Childeren, heb ik ooit ook al gedaan, net even anders, maar ja, dit zit ook nog in mijn hoofd en planning 😀

    XXX

  4. Dat is leuk zo’n vogel met zo’n groot hart!

  5. Annie permalink

    Het was zeker een bijzondere avond Marja ! ik heb genoten .
    Liefs Annie

  6. geef liefde en je krijgt liefde marja,

    wat een heerlijk prentje, ik stuur een liefdesvogeltje vliegen om wat liefde elders te brengen 🙂

  7. wat fijn dat je het zo naar je zin hebt………………………..
    XXXm

  8. Mooi Marja, in de vorm van een vogel
    die liefde geven wil.
    Ik heb hem gezien gisteren bij je foto,s
    mooi.
    Groetjes Christiene.

  9. ik heb goudvinken in mijn tuin.
    dat is ook rijkdom:))

  10. Ja gisteravond was er stroomuitval – dan komt pas de gezelligheid terug:)

  11. Droomconcert, regenboogvogel, klinkt super allemaal. Leuk he hoe zo’n oud hollandse traditie de mensen weer dichterbij brengt. x

Reacties zijn gesloten.

