Skip to content

Klankschalen

5 december 2010

Ik ben begonnen met verkoop van klankschalen en ik heb binnen twee weken nu al weer mijn 5e schaal verkocht.

Het voelt zo onwerkelijk en ik denk dat ditย  komt omdat ik met die kaartjes zo weinig succes had en dit eigenlijk zo gemakkelijk gaat. Maar in het hele proces heb ik enorm veel geleerd en merk ik dat ik er ook assurtiever mee omga. Ik merk dat de groothandel mij serieus neemt en dat is goed.

Klankschalen hebben immers mijn passie en ik zie mensen zo graag gelukkig verder wandelen.

Volgende week zondag is er weer een klankschalen oefendag en het wordt elke keer drukker – maar ook bere gezellig.

Om de verkoop te bevorderen heb ik de kleine filmpjes met klankschalen op youtube geplaatst – ik ga kijken wat mij dat gaat brengen..
http://www.ayourtha.com – meld je aan bij ayourtha@gmail.com

http://www.marjahoefsmit.nl/ayourtha/verkoop.html

Een hele fijne sinterklaas

7 reacties
  1. Van die kaarten is misschien wel logisch, er is zo onderhand een OVERKILL aan affirmatie kaarten te verkrijgen, laat staan de tarot kaarten en alle andere kaarten, ze weten overal geld uit te slepen tegenwoordig, de enige kaarten die ik nog graag zou willen bezitten ooit, zijn de engelenkaarten ๐Ÿ˜‰

    http://www.engelenorakel.nl/boodschap11.html <—- deze dus, sluit ook mooi aan op jouw waterboom ๐Ÿ˜€

    XXX

  2. ’t is fantastisch dat de verkoop zo goed loopt, kruidje!

    ’t is zo mooi om de verschillende tonen vd schalen te horen! ๐Ÿ˜€
    ’t doet mij denken aan kerkklokken, maar dan hele kleine, fijne, ieniemieniekes? ๐Ÿ˜‰

  3. Wow dit is joppie de toppie, veel succes met de klankschalen!

    Warme knuffel

    Ruerd

  4. Annie permalink

    Wat leuk , die klanken zijn ook zo mooi , en gaan zo diep , lijkt mij ook wel wat om zo,n schaal te bezitten .
    We hebben een heerlijke sinterklaas gehad , het waren weer allemaal Orb,s op de foto,s.
    Jij ook een fijne avond met de goede sint .
    Liefs annie

  5. ik wens je heel veel succes marja.

    erg leuk voor je

    xxx

  6. Veel succes met de verkoop van de klankschalen
    En een gezellig Sinterklaas Marja.
    Groetjes Christiene.

  7. Mensen voelen jouw passie en dat geeft goede verkopen. Veel succes!

Reacties zijn gesloten.

