Skip to content

Waterboom

6 december 2010

Ik weet het niet en ik snap het niet.
Vanuit mijn gezin kom zoveel tegengas op dat wat ik doe.
Als ik daar in meega – zit ik in een stil holletje en bemoei me nergens mee.

Maar dat ga ik dus niet doen.
Ze zijn zo bezig om nieuwe dingen af te weren.
Zouden ze te bang zijn voor de stappen die ik neem?

Misschien moet ik meer vanuit mijn openheid delen:)

 

vanavond lezing in Emmen bij http://www.centrumvoorlevenskunstemmen.nl/

From → persoonlijk

9 reacties
  1. Neem het mee lieve schat, met jouw respect voor wat ze zeggen en het zal zich vanzelf kanaliseren :-)) (maar je gevoel is heel menselijk hoor Marja :-))
    Dikke knuffel en blijf vooral lekker jezelf!

  2. als ik jou was had ik een gesprek met mijn gezin, ik ben hier heel open en zeg gewoon alles wat ik denk en wederzijds, krop nooit je gevoelens op…

  3. Pffffff Marja! STEENBOK die je er bent!

    Kom op, JIJ kunt het, bekijk het ook vanuit hun oogpunt, luister, en luister goed, hoor wat zij zeggen en zet je gedachten even stil, stop met wat jij telkens hoort en alleen kunt zien als die bok… maar open jezelf, naar hen toe, met geduld, liefde EN respect! Jij wil graag respect ontvangen, geef het hen dan ook en doe dan een tandje lager gas geven, rustig aan en ooit kom jij er echt wel!

    XXX

  4. je kan de mening van je gezin niet aan de kant schuiven, kruidje!
    dat gaat zich vroeg of laat wreken en dat zou jammer zijn!

    ik denk dat uitleg geven én zelfzekerheid uitstralen belangrijke stappen zijn om hun vertrouwen te winnen, kruidje! :-))

    ik hoop dat ze heel snel achter jou en je ideeën komen staan!

    heel veel succes,

  5. Hey die Marja,

    Bedankt voor de tip, ik ben toch op mijn hoede voor de gladheid maar wil me ook niet laten kisten daarom ben ik gister naar de loopinn gelopen en daarna naar de bioscoop gegaan om harry Potter te zien.
    Verder doe ik het rustig aan en ga er wat minder op uit vooral ´s avonds en dan is het fijn dat ik dan vaker naar utopia radio kan luisteren.

    Hartige knuffel,

    De Droomvader

  6. bekijk het dan eens vanuit hun standpunt:))

  7. ach ja kruidje,
    soms zijn mensen bang voor nieuwe dingen…

    ik zou zeggen. blijf wie je bent, en ontwikkel jezelf

  8. lieverd
    is ook wel logisch natuurlijk
    ook zij kennen de voorbeelden van mensen die doorslaan in…
    zorg er voor dat jij niet diezelfde fout maakt
    kijk naar wat belangrijk is

    veel liefs

  9. Misschien zijn ze bang dat je teleurgesteld wordt in het één of ander, als je laat zien hoe sterk je erin staat zal dat hun mening vast doen veranderen en komt er: vertrouwen x

Reacties zijn gesloten.

