Skip to content

Mijn sjamanentrommel is af

11 december 2010

Ik ben bek af – het was gisteren een hele fijne dag geweest, maar ben wel heel intensief bezig geweest bij het maken.
het was denk ik wel 10 uur achter elkaar door bezig zijn – echt een hele operatie.
En dan de spierpijn die ik had om de draad door het leer te krijgen.

Maar het is zo’n mooie geworden

Een cederen frame en een rendieren huid

Ik merk dat de keuze zo mooi is:) – het huid is zacht en zingt. Het is ook heerlijk om met handen aan te raken en dat ga ik dus doen.

nog even wachten en dat ga ik hem in vol ornaat laten zien – maar heb nog geen foto van mij gemaakt.
Om 2 uur in de nacht was ik pas weer thuis

 

From → avontuur, ontmoeting

11 reacties
  1. en na het harde werken er nu heerlijk op spelen en van genieten Marja!

  2. Dit is beslist een héél mooie nieuwe aanwinst voor jou, lieve Marja. En hoewel je nu wel een beetje moe zal zijn, is het een parel geworden waar je nog lang van genieten zal, en als je hem effectief ook gebruikt: al diegenen die je zullen horen!
    OT: jammer te lezen dat je zo problemen hebt met weblog, ben jij dan de enige die daar last van hebt? Fijne nieuwe dag en dito week meid!

  3. Wauw, die is mooi geworden dan, en zeker met liefde gemaakt 😀 Om 2 uur in de nacht pas thuis, heerlijk!

    Lijk ik wel als ik op ga in mijn eigen werken 😀

    XXX

  4. bezig bijtje, maar als je dan zoiets maakt dan is dat de moeite.

  5. Hey die Marja,

    Ik wil nog graag iets met je delen wat me werd ingefluisterd en wat me ergens bijbleef, het gekke was eerst dat ik dacht dat ik het verzonnen had tot ik het opzocht. Ook opmerkelijk was dat ik al lange tijd worstel met mezelf, en dan toch telkens moest denken aan dat woord verheugenis een zelden gebruikt woordt waarschijnlijk in onbruik geraakt oud hollands.
    Wat een dankbare taak voor mij om dit woord nieuw leven in te blazen, en ik kan mijn verheugenis niet vaak genoeg delen, want ik verbaas me er wel over dat ondanks dat ik gebukt ga onder bepaalde gevoelens en gedachten ik toch telkens weer denk aan de verheugenis.
    Droefenis kennen we allemaal alsook de oppervlakkige genoegens waar we ons toe wenden om deze niet te voelen, maar verheugenis is van een andere orde vindt ik.
    Laat ons dan delen in onze verheugenis, o wat vindt ik dit toch een prachtig woord, dit laat eens temeer de wonderen van onze geest en ziel zien.
    Te weten dat ik temidden van mijn moeilijkheden een geschernk ontvang in de vorm van een woord. Een hervonden term mag gebruiken.
    Anyway ik ben er nog niet helemaal over uit, maar een ding is zeker ik ga door tot grote verheugenis aan toe!
    En ik hoop iedereen daar deelgenoot van te maken die het maar weten wil.

    Tot de grote verheugenis,

    Droomvader Ruerd

  6. Marja wat heerlijk voor je, je hebt hem gemaakt en hij is klaar.
    Spierpijn gaat over maar je mooie sjamanentrommel blijft. Ik ben zo blij voor je, hier ga je een levenlang van genieten………….
    Fantastisch!
    XXXm

  7. Wow wat een opgave vwas dat, nou ik ben bernieuwd naar je foto.

    Veel plezier ermee,

    Droomvader Ruerd

  8. Jeetje Marja, die er prachtig uit….ben benieuwd naar de foto in vol ornaat 🙂
    Dikke knuffel en liefs van hier

  9. Annie permalink

    Ik dacht vanmorgen al wat is Marjan laat met haar blog , maar je moest eerst even bijkomen natuurlijk , ik kom hem een keer bekijken hoor in het nieuwe jaar .
    Liefs Annie

  10. wauwwwwwwwwwwwww
    marja,

    proficiat,

    tof om te zien,…

  11. Goed werk heeft tijd nodig
    oefen maar even Marja
    ik wacht wel even
    groetjes Christiene.

Reacties zijn gesloten.

