Skip to content

Leef in het nu

13 december 2010

Leef in het NU
Leef in dit moment als en ervaar de dingen die je hebt bewust. Dan zal je merken dat alles op een andere manier gaat stromen.
We gaan er over praten en er zullen oefeningen verteld worden – die helpen om dat makkelijker te laten stromen.
Heb jij er ook ervaring mee, doe dan mee in de chat, of reageer op ayourtha@gmail.com
Maandagavond 13 december van 20.00-22.00 uur bij http://www.findingvoicesradio.com

Ik heb een plate van Marja gehad

Het is zo mooi geworden – bedankt naamgenootje:)

 

From → radio

7 reacties
  1. Ik wens je met al die mooie uitzendingen van je, héél veel én blijvend succes Marja!

  2. Annie permalink

    Ben bijna te moe om te luisteren , maar ben wel benieuwd wat je te vertellen hebt hoor .
    Lieve groet Annie

  3. Wat mij betreft kan ik niet om verleden heden en toekomst heen, ik denk dat weliswaar veel mensen het over het nu hebben zonder nou te weten wat dat inhoudt zoals zo vaa kals iets een algemene begrip wordt.
    Het is wat mij betreft dan even veelzeggend als nietszeggend al dat gepraat over in het nu zijn.
    Ik herinner me nog van Jane Roberts die Seth channelde ik las jaren geleden die boeken waarin Seth al vertelde dat het nu heet krachtpunt is lang voor dat heetenu populair werd. Maar bij hem werd het verleden en de toekomst erbij inbegreepn inplaats van weggerationaliseerd.
    Hij vertelde ook dat alles gelijktijdig gebeurde, alsook over toekomstige zelven en dat boeit me ergens meer als dat populaire gepraat over in het nu zijn, want vaak slaat het kant noch wal als ik mensen over het nu hoor die praten alleen maar ekhart tolle na zonder te weten wat die nou eignelijk bedoeld.

    Warme groente,

    Droomvadertje

    • Ik maak deze uitzending omdat het zo belangrijk is om juist geen zorgen te maken aan morgen waar je relatief weinig aan kan doen.. maar gewoon je leven leiden zoals het zich voor doet – daar heb je al genoeg aan:)

  4. een mooie bonte verzameling:))

  5. Een mooie verzameling veertjes…….
    zien we die straks allemaal op je trommel?
    XXXm

  6. goeiemorgen marja,

    dan doen we “elke”dag weer opnieuw, en als ik eens naar het verleden glip, heb ik een mantra om daar snel weer vandaan te glijden 🙂

    xxx

Reacties zijn gesloten.

