Skip to content

Paardenkracht

14 december 2010

Vanuit mijn voor familie zijn mensen die altijd begaan zijn geweest met paarden. Zij kennen het spel om in contact te komen met paarden en hun krachten.

Ik heb dat op latere leeftijd geleerd. Ergens in het verleden heeft men een switch gemaakt om van paarden naar slagerij te gaan. In princiepe een hele andere energie. Maar de trek naar paarden bleef bij mij aanwezig.
Ik ben op paardles gegaan en ben bezig geweest om die natuurlijke band te herstellen – en het gaf me een kik om er zo mee bezig te gaan.

Nee een eigen paard heb ik niet – maar ik vind het machtig mooie beesten die mij veel te vertellen hebben en mij laten kennen wat de oerkracht in mij zelf is… Daarom het respect is er en het is wederzijds. Op avontuur leer ik zoveel kennen..

 

 

From → natuur, persoonlijk

9 reacties
  1. Ha Marja,Prachtig kunst voor werp
    echte paarden vind ik ook wel wat hebben.
    Groetjes Christiene.

  2. in mijn beleving heb jij meer wat met het smeden, het ijzer, daarmee ook de metalen van de klankschalen dan met paarden zelf.
    jij bent ook geen echte ruiter.
    maar de liefde en respect ervoor is er wel:))

  3. prachtige dieren zijn paarden die met alle egards benadert moeten worden marja, zoals elk dier trouwens:-)

  4. Zeer edele dieren die als vanzelf respect afdwingen als je het zelf ook geeft, en ik ben er graag bij in de buurt, wie weet ooit…

    XXX

  5. Deze paarden zien er ijzersterk uit.
    XXXm

  6. ik zie je ook iets met paarden hebben … het lijken me ook trouwe dieren

  7. Mooie foto’s van een al even mooi kunstwerk! Ben wel nieuwsgierig waar het staat en wie het heeft gemaakt!
    Dat je iets met paarden hebt verwondert me niks, jij hebt dat nu eenmaal met àlle dingen die leven hé?

  8. je voelt gewoon dat jij iets uitstraalt, en je voelt dat ook

Reacties zijn gesloten.

