Skip to content

Op naar een veel belovend nieuwe jaar

27 december 2010

Tijdens de uitzending is het mogelijk om een blik te werpen op onze toekomst. We weten dat wij zelf het stuur in handen hebben naar een gelukkige toekomst, maar hoe komen we daar? Wat kunnen we wel en wat moeten we laten. Tijdens deze uitzending wil ik daar met jullie in discussie gaan en is er een mogelijkheid om een blik te werpen op een enerverend en verrijkend jaar.

Waar: http://www.findingvoicesradio.com door Marja Hoefsmit

Wanneer: van 8-10 uur

Tot dan

From → avontuur, radio

9 reacties
  1. Ik hoop dat je weerom een mooie uitzending had (of nog hebt) Marja, als schitterende aanloop naar het nieuwe jaar!

  2. jou kennende lukt dat wel, want een blik naar de toekomst werpen is iets wat je niet vlug hoort op de radio

  3. Ik hoop dat je een prachtige uitzending hebt gehad ๐Ÿ˜€

    XXX

  4. Ring ring ring ik doe mijn ding in 2011

  5. Ik wens jou en iedereen die gaat luisteren heel veel plezier! En ja hoe kom je daar, soms is het een kwestie van vastberadenheid en een knop omdraaien en het mooie te zien in het leven, dankbaar te zijn voor wat je al hebt en bovenal…. in liefde en vrede leven en je eigen ding doen binnen alle mogelijkheden maar ook binnen een ieders beperking ๐Ÿ˜‰

    XXX

  6. Leuk onderwerp! Toepasselijk voor deze tijd van het jaar.

  7. Annie permalink

    Ben benieuwd ! Fijne dag
    Lieve groet Annie

  8. Een blik op de toekomst, dat lijkt me spannend.

  9. Klinkt als een mooie start voor het nieuwe jaar…

Reacties zijn gesloten.

