Skip to content

Voor Viooltje

28 december 2010

Met dit liedje – moet ik denken aan Jootje – Een dappere vrouw die aan anorexia leed. Ook in die tijd kwam ik vaker op de site van Ruth terecht en hoorde ik het lied.
Voor Viola, zo wil zij graag genoemd worden, had ik een website in de …lucht. Ze gaf het aan me om de mensen haar worsteling te laten zien. – vooral toen zij een ongeluk kreeg en er plots een eind in haar leven was.
Het lijkt al zo lang geleden – maar dit liedje is verbonden met Viooltje.

From → avontuur, ontmoeting

6 reacties
  1. hay kruidje dit raakte me echt in mijn ziel ,en wat voel ik me dan dankbaar ,dat ik mag zijn wie ik ben ,met alle pijn die daarbij hoort .
    xxknuffffff en liefs xxxxxxxxxxx

  2. Ik luister nu naar iets heel anders, het is iets wat zal raken, maar dat ga ik later even op mijn gemak zien en luisteren.

    Wel erg lief van jou.

    XXX

  3. Wat triest… Ben er even stil van.

  4. Annie permalink

    Wat een ontroerend liedje !! wat een triest verhaal over Jootje .
    Fijne dag , lieve Gr Annie

  5. Je hebt me hiermee gerààkt lieve Marja, in het diepst van mijn ziel…

  6. Wat triest, dat verhaal…

    Ik heb een liedje van Claudia de Breij dat me altijd raakt, Marjolein, ook over anorexia.

Reacties zijn gesloten.

