Skip to content

Me zelf zijn

7 januari 2011

Ik kan me toch niet anders voordoen dan dat ik ben. Mensen die mij hierin willen veranderen in hun standaard zijn daarin bij mij op het verkeerde adres. Ik voel wel dat ik daar ook steeds minder van aantrek en ik wil er niet bij horen maar voel in mij zelf naar de mogelijkheden die geboden worden:) Ik denk dat dit de grootste verandering is in deze tijd wat ik voor me zelf tegen kom. het geeft kracht maar helpt mij ook mijn eigen creaties te scheppen. En ze zijn mooi:)

From → persoonlijk

15 reacties
  1. jouw hart maakt haar eigen selectie, kruidje!

    jij hoeft alleen maar te volgen en weten dat je goed zit! 😉

    veel succes!

    fijn weekend,

  2. Annie permalink

    Blijf maar lekker die je bent, waarom zou je veranderen voor een ander ?
    dan kan je wel bezig blijven met veranderen
    Liefs Annie

  3. Alleen als je zelf een verandering wilt dan is dat okee. Anderen mogen zich daar niet mee bemoeien. Joh, er zijn al zo vaak mensen geweest die geprobeerd hebben mij te veranderen haha. Ja die mensen laat ik dan achter op het pad wat ik aan het bewandelen ben.
    Ik wens je een goed weekend toe Marja.

  4. je anders voordoen dan je bent kan je toch niet volhouden
    en waarom zou je
    we zullen toch nooit voor iedereen goed zijn
    wees wie je bent in je hart

    ik wil je ook nog een hartverwarmend 2011 wensen
    (mssch deed ik dat al, mijn geheugen is een zeef 🙂

  5. Gefeliciteerd dat je je bevrijdt van die last die men je op wil leggen.
    Dan merk je ook hoeveel verwachtingen mensen hebben en hoeveel invloed dat heeft op onze relaties.

  6. ik heb altijd gedacht dat jij al helemaal jezelf was.
    XXXm

    • Ja Martine soms komt die beladen jeugd nog een keer de hoek om komen – maar weet je die energie van er te mogen zijn is zo byzonder:)

  7. ieder mens is uniek.
    en net zoals jij de ander niet kan veranderen, kan niemand jou in een andere vorm dwingen:))

    • Ja he zeker weten want geen respect voor je zelf zorgt er voor dat je de ander wil veranderen.. Gelukkig heb ik dat niet en heb ik een open hart

  8. goeiemorgen marja,
    dit is wel een vaak terugkerend onderwerp voor jou, en ik kan het niet genoeg blijven zeggen,
    “blijf wie je bent”
    in een open communicatie naar de ander toe,
    je bent mooi zoals je bent,
    en zeg dat ook tegen wie je wil veranderen.

    xxx

  9. je moet altijd jezelf blijven, en ook trouw aan jezelf. Ik merk aan mezelf dat ik soms nog teveel denk aan wat anderen van me vinden, ik wil daar vanaf.

  10. Zou dat bij het ouder worden horen? Ik wordt in april 40 en mijn innerlijke criticus is veel minder actief geworden de laatste jaren. x

  11. ik ben ook zoals ik ben; what you see it’s what you get!

  12. Het hoort bij het ouder, en vooral wijzer worden lieve Marja. Fijne dag nog, en straks een schitterend weekend gewenst, in harmonie met jezelf…

  13. Je anders voordoen dan je bent nee, maar je kunt wel jezelf aanpassen, mits de ander dat ook doet, de gulden middenweg noemen ze dat 😀

    XXX

Reacties zijn gesloten.

