Skip to content

Down Under

12 januari 2011

Het lijkt zo gek maar het is waar
Als je je voorbereid op de reis kom je al dingen tegen – die deel zal maken van je eigen groei en wat je in dat land zal tegen komen..
Is het vrijheid, is het ruimte. Is het beperking, is het orde.. Is het geloof, is het natuur, het zijn energien die je tegen gaat komen en misschien ook omdat je het al een keer in je herinnering hebt beleefd. Al die thema’s zorgen voor het slagen van een vakantie waarin niet alleen genoten wordt. Ook het avontuur zal je vasthouden en je kleine wereld zal groter mogen worden.
Voor mij is het een tweede keer dat ik naar dit land ga – maar ik weet dat de reis toch heel anders zal gaan verlopen. Nu ga ik een keer niet alleen, maar neem ik mijn man mee. In mijn herinnering en vanuit een ander leven heb ik daar ooit eens gewoond. Als gevangene kwam ik in Australië en ook nu gaan we via Engeland er naar toe. Toen vanuit een stuk verplichting – nu vanuit vrijheid.
Het taaltje is heerlijk – daar voel ik me gelijk thuis – in dat opzichte voel ik me een echte aussie:) Ook na 30 jaar ben ik dat niet vergeten hi hi..

From → australie, natuur

12 reacties
  1. Marja je gaat naar Australie………………….. nu ben ik jaloers!
    XXXm

  2. Het zal dus een beetje ‘thuiskomen’ voor je zijn Marja. Ik ben reuzebenieuwd hoe het voelen zal en wat voor een avonturen je daar zal beleven… Blij voor je!

  3. Naar Australie, waw, kon ik maar met je meevliegen….
    Geniet ervan!

  4. jij gaat niet alleen een reis maken naar de andere kant vd wereld, kruidje, maar vooral een reis naar een onbekend stukje in jezelf!!

    mooier en boeiender bestaat niet? 😀

  5. Leuk Marja, zo als je dit zegt dit keer ga ik niet alleen maar neem mijn man mee.Fijn voor uit zicht en gezellige voorpret.
    Groetjes Christiene.

  6. Wow wat fijn voor jou en dan ook nog samen onderweg.
    Ben benieuwd naar je reisverhaal.

  7. zo, jij was een gevangene in Australië
    interessant is dat om te weten waar je in een vorig leven was

    prettig reis!

  8. oké marja, dat gaat genieten worden 🙂

    wel eeeehhh met betere foto’s thuiskomen dan deze hé hihi

    eentje is leuk, en mooi maar ehh een hele reis van ditte..

    dat wens ik niemand:-)

  9. Annie permalink

    Je weet hoe ik over Australia denk , ik ben een beetje jaloers op die vrijheid , even uit je eigen wereldje ,
    ha , je weet dat ik niet durf te vliegen , lol ,
    we kunnen je belevenissen toch wel weer volgen he Marja !
    Fijne dag Liefs Annie

  10. Ik ben er pas zes weken geweest, een pracht land, pracht mensen… geniet ervan jij

  11. Ohhhhhh je gaat naar Australië dus, wat TE gek, ik wens je heel veel fun als het zover is, wanneer, wanneer, wanneer 😀

    XXX

Reacties zijn gesloten.

