Skip to content

Verte

13 januari 2011

Nee Klaproosje – ik ga je verder niet mee lastig vallen en ja je mag klagen hi hi. Mijn ogen zijn  nog steeds goed hoor. Maar dit was een foto met mijn lens en helemaal tevreden ben ik er zelf ook niet mee. Maar ik heb het soms heel druk en dan komen de dingen niet altijd uit.
Ik moet een maand overbruggen en heb druk met bepaalde handelingen – omdat ik er gewoon niet ben voor een maandje en met een gezin met kinderen zie je en voel je dat.

Ook is het weer zo vaak zo somber dat ik eigenlijk geen behoefte heb om met mijn camera op zak in de natuur te begeven.
Dan zie ik de mooie foto’s en dan denk ik – dan zou ik hier nou ook zo geweldig vinden…

Maar dit weer past bij me denk ik dan zo en ik ga met mijn eigen stroom mee.
In de verte schijnt de zon en ik verheug me er al op dat ik de dingen vanuit mijn eigen perspectief kan bekijken.

From → avontuur, ontmoeting

10 reacties
  1. Geen enkele foto is goed of slecht, het is wat jij op dat moment wilt ‘laten’ zien of ziet… en dat is deze foto dus…

    • en daarom had ik de foto van vorig logje geplaatst:) Bedankt dat je verwoord wat ik voel

  2. Ook in Australie regens het – lol

  3. Jij bent een sterke, schitterende meid die wéét wat goed voor haar is en de opinie van anderen met een gerust hart naast zich neerleggen mag!

  4. yippie yippie yeah blijf trouw aan jezelf dat is altijd het beste, ik merkte dat ik steeds meer op mijn heit ging lijken inclusief zwaarmoedige en depressieve stemmingen, tot ik met hem in contact kwam en hij me zei dat het hem speet dat hij me met bepaalde dingen had opgezadeld.
    Het vreemde was dat ik eerst contact had met Jezus en de aartsengel michael.
    jezus zijn stem sprak en vroeg of hij dichterbij mocht komen en ik dacht ok even later vroeg hij me of ik een van zijn daredevils wou worden, ik dacht ik kan er niet bij dat hij uitgerekend mij vraagt een van zijn waaghalzen te zijn.
    Ik krijg al tranene in mijn ogen bij het idee, ik was me nog niet helemaal zeker wat dit inhoudt dus ik heb m aan de tand gevoeld en ik had wat ideen en hij zei me dat ik me ergens wel raad wist doordat ik gepokt en gemazeld ben door het leven.
    Het voelt alsof de dood is gekomen om me mijn illusies te ontnemen tot alleen mijn ware zelf overblijft en zoals annemarie postma schriijft in plaats van weer de oude te worden kunnen we ons beter vernieuwen.
    Dus ik hoop dat ik nooit weer de oude wordt en me helemaal vernieuw net als in de natuur.
    Het is al een teken an de wand dat ik opeens een advertentie zie voor een kennismakingsavond van the work in sneek dus gaan met die banaan.

    Jezus and his daredevils are on the move!

    Boomvader Ruerd

  5. Hopelijk schijnt vanaf nu altijd de zon voor je maar dan wat korterbij

  6. Ben benieuwd hoe je het gaat hebben Marja en doe maar gewoon lekker je ding.
    Dikke knuffel

  7. lekker kruidje,
    jij doet je eigen ding, en inderdaad, wat “anderen” er van vinden zou j e niet mogen storen….

    maar ehh kruidje….
    jij bent een lekker eigenzinnig dingske…
    jij laat je geen ring door de neus leggen is het wel 🙂

    een lieve groet,

  8. doe maar lekker verder met datgene waarbij jij je goed voelt, kruidje, eender wat anderen ervan vinden! 😀

    fijne avond,

Reacties zijn gesloten.

