Skip to content

Tunesie en Australie

15 januari 2011

Dank zij mijn vriendinnetje ben ik heel sterk begaand met het land Tunesië – ze is er net van terug gekomen en ja de onrust breekt daar enorm los…
In mijn helende tekening komen de kleur rood, geel, groen en blauw door. Ik heb het gevoel dat ook op natuurlijk niveau van alles gaande is.  wind, zandstormen – overstromingen en ik merk dat dit juist zorgt voor verbroedering en ook elkaar vanuit de hart energie zien. Wat is sterker verbroedering of het natuurgeweld. Weet dat we in de wereld gezet zijn om iets van elkaar te leren…
Ook in de rest van de wereld zie je het geweld – we gaan naar Australië, maar ook daar regent het en in Brisbane zijn er overstromingen. Als je in de binnenlanden bent geweest, merk je dat er veel droogte is en dat de woestijn zich daar ook steeds meer oprukt. Deze water hoeveel heden hebben ze in jaren niet gehad.

From → avontuur, natuur

16 reacties
  1. Dat jullie vreugde zich mag vermeerderen en jullie zorgen mag verdwijnen als sneeuw voor de zon.

  2. Het zal nog wel even doorgaan weet ik al, al die mini en grote rampen, zelfs hier met die branden bijv, chaos in de wereld, en ik hoop dat het snel rustiger wordt maar ik betwijfel het, er zal nog wel meer op stapel staan voorlopig!

    XXX

  3. een fijne zondag

  4. Merciekes voor je reactie hierboven lieve Marja. En mààk er dus een genietdagje van hé!

  5. natuurrampen zijn van alle tijden?

    oorlog en geweld ook?? 😦

    toch een fijne zondag, kruidje! 😉

  6. Volgens mij is er altijd al van alles gaande en verandert alles (ook wij) continu; misschien wel dat we er nu (pas) meer oog voor hebben om het te (kunnen) zien :-))
    Een mooi en kleurrijk weekend gewenst Marja.

  7. Annie permalink

    We zijn bijna 2012 , Hopelijk gaan we daarna de goede kant weer op .
    Fijn weekend liefs Annie

  8. ja kruidje de natuur laat zich wel gelden op het moment ,en misschien zijn we daar allemaal wel schuldig aan ,door de natuur niet met respect te behandelen.
    hier is het weer eens keertje droog wel somber ,maar ga toch lekker efe uitwaaien op mijn dijkie xxxxxxxxxxxxxxxx knuffff van mij xxxxxxx

  9. De natuur veranderd en wij zullen meeveranderen.

  10. Hopenlijk komt het gauw weer goed met Australie en Tunesie.
    XXXm

  11. kruidje…veels te lang niet hier geweest…mooi en de vragen die je stelt hou ik me ook heel erg mee bezig..
    dag lieffie

  12. De natuur zet zichzelf in elk geval flink op de kaart. Hopelijk gaat over een paar dagen de woelige storm des aarde liggen…

  13. het is net of de hele wereld onder water loopt

  14. Wat een prachtig abstract die foto…

  15. Nee gerda niet verklooien en ja we mogen ook genieten hihi
    zie wat je mee maakt als een avontur

  16. Tja… en als de mens het niet verklooid, dan doet de natuur het wel. Zijn we op de wereld om te lijden dan? Ik hoop van niet Marja!
    Wél dat jij een mooi weekend hebben mag…

Reacties zijn gesloten.

