Skip to content

In klank

21 januari 2011

klankschalen
“ Toen ik bij huis van zingeving was

Voelde ik een bepaalde kracht


Ik zag die mooie schalen staan


En dacht daar komt die kracht vandaan

Nou die klankschalen zingen

Dat voelde ik helemaal van binnen


Het voelde als ringen


Zo diep dat het in het gevoel had om mee te zingen


Er waren zoveel kleuren


En wist niet goed wat er met me gebeurde

Dan een heel steriel gevoel

Kan niet goed uitleggen wat ik bedoel


Net of ik alles herken


Wie ik van binnen ben


En dat geluid van een druppel water


Dat diep in mijn ziel wilde raken


Gaf mij de oerkracht van hoe het eens was

Wat is dat voor een kracht

Dat die klankschalen bracht


Want als ik nu mijn ogen sluit


Hoor ik weer dat geluid


En dan midden in de nacht


Hoor ik de klankschalen heel zacht


Die steeds harder gaan


Net of ze naast mijn bed staan

Ik wilde dit met jullie delen

En jullie danken voor de ervaring die ik heb opgedaan

 
Rina van lier Nieuwenhuizen

En zo ervaar ik het al tijdenmagische ontmoetingen zijn het

From → klankschalen

13 reacties
  1. Gelukkig brengen de klankschalen naar voren wat jij bedoelt….

  2. Fijn weekend meid, boordevol bubbeltjes vrolijkheid!

  3. Fijn weekend Marja, boordevol bubbeltjes vrolijkheid!

  4. niet alle emoties zijn onder woorden te brengen, kruidje!

    de klankschalen nemen die taak voor jou over?

    fijn weekend, 😉

  5. laat ze maar voor je zingen Marja………………
    XXXm

  6. ik heb twee van mijn klankschalen verkocht.
    de twee, die nu over zijn, daar kan ik het wel mee doen.
    ik vertrouw toch het meest op mijn handen:))

  7. Annie permalink

    Prachtig beschreven , ik hoor bijna de klanken .
    Liefs Annie ,

  8. mooi marja,
    dat ze zo een zijn met jou,
    ik ben blij voor je,

    xxx

  9. Ik heb geen ervaring met klankschalen, ligt me denk ik ook niet… wel voor dagelijkse gedachten zoals Fluitenkruid ze aangeeft… waar haal je die vandaag?

  10. Ik had vandaag deze dagelijkse gedachte in mijn mailbox: ‘waar je passie ligt, daar ligt je weg’.
    Jij hebt je passie gevonden he? x

  11. Jij ook al, zoveel magische ontmoetingen, sommigen met bekenden en sommigen zeer vluchtig met wild vreemden, mooi he 😀

    XXX

  12. Zo mooi verwoord in heerlijke zinnen, dàt zijn óók evenveel magische momenten. Merciekes meid om dit met ons te delen!

  13. dit ziet er ook wel echt een stevige schaal uit….

Reacties zijn gesloten.

