Skip to content

Ontdek het vuur in onszelf

24 januari 2011

Wat doen we met de vuur in ons.
Momenteel kom ik mensen tegen die of uitgeblust zijn, of niet weten wat ze met het vuur in hun zelf moeten doen. Het hanteren van vuur kan moeilijk zijn en kan voor ellende zorgen. Boosheid, hyperactief zijn, focussen en te snel moe na inspanning. Het omgaan met het vuur in onszelf zorgt dat we meer in harmonie met ons zelf komen.
Ben je geinteresseerd, luister dan naar http://www.findingvoicesradio.com om 20.00 – 22.00 uur
Tot dan. Ik ben in de chat als Marjatobe

 

 

From → radio

11 reacties
  1. Goede midweekdagmorgen Marja! Maak er iets moois van, maar dat moet ik je eigenlijk niet zeggen: jij doet dat precies elke dag hé?

  2. een fijne woensdag

  3. Hier even een klein vlammetje, maar goed, als het maar blijft branden nietwaar 🙂 Hoop dat je een mooie uitzending hebt gehad Marja,
    Dikke knuffel

  4. ja vuur is er genoeg in mij met opvliegers de hele dag en nacht blijft de kachel branden hi ,maar ik ken dat vuur van jou ook ,ik heb besloten om weer cursusweekend te gaan doen ,heb ik jaren niet gedaan ,omdat ik de hele dag met pijn niet te doen vond .,maar nu heb ik daar toch weer de power voor ,dan maar helaas zooi pijn stillers,anders red ik het niet ,is dus toch vuurstap voor mij .
    xxxxxknufffie van mij xxxxxxxxx

  5. ik denk dat ik momenteel een zeer groot vuur in me heb, ik heb het altijd zo warm…

  6. Lieve Marja, ik hoop dat je vriendin, ondanks alles haar pad zal kunnen kiezen, en het een goéd pad zal zijn!
    Gelukkig weet JIJ wel het pad naar het geluk te vinden, of je probeert het toch…

  7. ik hoop dat jij een succesvolle radiouitzending gehad hebt, kruidje!

    laat dat vuur van jou maar lekker branden!
    meningeen verwarmt zich eraan! 😀

  8. dat vuur in mezelf steek ik elke morgen aan marja:-)

    ik heb een goed waakvlammeke:-)

    xxx

  9. Annie permalink

    Ik ben benieuwd naar vanavond en zal zeker luisteren .
    Ga vanmorgen naar Geertje jou woensdag uitzending beluisteren , lol ,
    heb het maar druk met jou , ondertussen kwam je mail binnen, hopelijk lukt het jou vanmiddag .
    Lieve Gr Annie

  10. Ik probeer altijd mezelf te blijven ontwikkelen, en het vuur niet te laten doven, maar dat is soms lastig hoor…

  11. Zo had ik het nog niet bekeken, dus dankjewel voor dit log Marjalief! Moge het vuur mét jou zijn, en je gelukkig maken…

Reacties zijn gesloten.

