Skip to content

Naar een ander land

26 januari 2011

Vanavond wil ik het in  mijn uitzending hebben over reizen.
Soms heb je behoefte om naar een land toe te gaan, of voel je je er thuis, zonder dat je er nooit bent geweest.
Tijdens de uitzending is het mogelijk om je te verbinden met het land en kan je antwoorden krijgen over datgene wat je daar vanuit een
vorig leven hebt meegemaakt.
Omdat je dan vaker in een ander leven geplaatst wordt met andere hoedanigheden krijg je ook inzicht in wie je bent.
Geef mij de naam van het land of plaats en ik leid je naar het avontuur.

Dit kan  via ayourtha @ gmail.com
Waar: www.utopiaradio.com
Wanneer: 21.00-23.00 uur

 

Marja Hoefsmit – http://www.ayourtha.com

From → radio

5 reacties
  1. ik vind het jammer dat ik je uitzending niet kan beluisteren.
    Ik had vanavond wel graag een reisje naar Afrika met je gemaakt.
    XXXm

  2. ik vrees dat ik wat gemist heb?

    ’t is vast een enorm boeiende avond geworden, kruidje en niet alleen voor jezelf? 😀

  3. Annie permalink

    Het word vast weer een pracht uitzending ! Ik ben er .
    Succes vanavond .
    Liefs Annie

  4. hmmm

    ik reis in mijn dromen marja, en ik hoef niet ver weg,
    we moeten moeder natuur niet zwaarder belasten dan we al doen hé.

    ik zweef zonder kerosine:-)

    xxx

  5. Ik merk dat vakanties in andere landen mij altijd bepaalde inzichten leren die ik bij thuiskomst om kan zetten in dagelijks leven

Reacties zijn gesloten.

