Skip to content

Een kamelen lamp

27 januari 2011

Tis toch niet waar – is dat werkelijk van kameel , was mijn verbaasde reactie. IK had dit nog nooit gezien en natuurlijk staat nu het lampje bij mij te pronken. Een echte kamelenlamp:)

Was het de kameel of was het het licht. Het bevalt me zeker. Ik krijg hierbij zoveel lichte energie te zien en het stroomt ook mijn hart binnen. Het  is wel raar dat juist nu ik naar Australie ga, ik met kamelen te maken krijg. En ik voel die zachte energie – het voed mij met veiligheid en warmte en het licht ziet er ook heel fijn en helder uit.


Dat ik daarmee ook nog mensen van Pakistan steun komt als een verrassing. Dit project gaat voor grootste deel naar naar dit land toe en het zorgt er voor dat je werkelijk met een stuk opbouw bezig bent.
Wil je meer weten, mail me dan – ik kan je wat meer vertellen over de prijs en waar het te koop is.

Ja en het heet kamelenlamp omdat het van kamelenleer is gemaakt…

From → avontuur, ontmoeting

7 reacties
  1. Een kamelenlamp? Nog nooit van gehoord, maar aan dit schitterend log te zien, méér dan de moeite waard om dàt in huis te hebben!

  2. Annie permalink

    Wat zal dat een gezellig licht geven zeg ! Fijne avond nog .
    Liefs Annie

  3. Een prachtige lamp Marja
    heel apart nog niet eerder gezien
    Groetjes Christiene

  4. prachtige lamp
    ik had nog nooit een kamelenlamp gezien

  5. een schitterende lamp kruidje, en het zal je licht en raad brenegn ik ben daar zeker van…

    xxx

  6. Bij alleen het woord ‘kamelenlamp’ zou ik me geen voorstelling hebben kunnen maken

  7. Wow what a beauty!

Reacties zijn gesloten.

