Skip to content

Genezing met muziek

28 januari 2011

Oei mijn rug – zei iemand aan mij.
Het eerste wat er bij me binnen kwam is deze prachtige muziek:) – Ik volg de weg die de ander moet gaan en terwijl in in meditatie ben voel ik wat belangrijk is voor de heling. Ik weet dat voor mensen acadabra lijkt – maar ik merk dat mensen er baat bij hebben. Als ik ze mag aanraken in hele diepe processen weet ik dat ook in een veranderingsproces zit en veranderd.. dat is dus het mooiste

Ik hoor hem vaker en het stroomt:) Het maakt vrolijk..

From → avontuur, ontmoeting

10 reacties
  1. ja, daarvan hou ik ook heel erg.
    XXXm

  2. ook al vinden anderen het acbracadabra, kruidje, ’t belangrijkste is dat ze genezen en dat jij daarin een belangrijke taak te vervullen hebt! 😀

    fijn weekend,

  3. Est ist wunderbar, ein geschenk des himmels.
    Succes met de meditatie cd.

  4. * ZUCHT*

    wat mooi kruidje, daar kan ik dágen naar luisteren….

    dank je wel

    xxx

  5. Annie permalink

    Ik ga hem zo beluisteren , wie weet doet het ook iets met mijn rug , kan het wel gebruiken .
    Fijne dag .
    Lieve groet Annie

  6. Het is idd heel mooi en rustgevend. Ik kan erg welvaren bij New Age a la Clannad en Enya

  7. Dit is zo prachtig, ik luister en vaak naar en inderdaad ontspant het!

  8. Muziek kan ’s mensens leed verlichten (ook geluid: kijk maar eens naar je klankschalen Marja, en wat ze met het innerlijk verrichten). Dus ja, hélend kan het zijn, al was het maar dat je even de pijn en de zorgen vergeet…

  9. Dan heb je het nodig – er tegen verzettn is zinloos

  10. ik kreeg van een vriendin eens zo’n relaxatie-cd en ik kan er niets aan doen, ik val dan altijd in slaap…

Reacties zijn gesloten.

