Skip to content

Wat er allemaal gebeurd

29 januari 2011

Ik gooi het in de lucht en het komt op mijn pad en nog zoveel meer.
Ja ik ga met mijn praktijk een ruimte huren – een voordelige prijs doet de rest. Het is iets wat ik al langer wens, maar het moet wel op te brengen zijn. Dat ik in een vroeger gevang terecht kom, vind ik eigenlijk wel heel sterk in deze tijd van mij passen.
Ja ik ga een klankschalen cd maken. Is men hier op aan het wachten vraagt Binkey nog aan me, maar twee adressen hebben zich aangediend en een heeft zelfs met een tv station te maken. Lachen…
Iemand anders wil dat ik een concert geef in een tuin – nou mooie kan niet.
Ik krijg contact met ratten – kamelen LOL het lijkt net alsof de dingen voordoen omdat ik over een week op vakantie ga.

Ik blijf in een hele spannende tijd leven. Nee – ook negatieve dingen bereiken me, maar weet je dan ga ik het aan en komt er zelf weer een oplossing…

Vandaag en morgen ben ik in Expo Rijswijk bij een beurs Ik sta op kavel 369 met verkoop en demonstratie van klankschalen – helemaal  mijn ding

10 reacties
  1. je komt toch ook naar zwolle he? ik wil daar gezellig even kleppen 🙂 ik wou dat ik dat soort dingen op mijn pad kreeg want bij jou verandert alles in ‘goud’ maar bij mij in lood 😦
    groetjes

  2. ik wens je heel veel succes, kruidje, bij elke stap die jij zet!

    en dat zijn er tegenwoordig hééééééééél veel tegelijk, kruidje! ik ben erg blij voor jou! 😀

    warme avond,

  3. Annie permalink

    Jammer dat Rijswijk zo ver weg is , en verder heb je mooi nieuws zeg , een eigen praktijk ruimte nog wel , succes Marja .
    Lieve groet Annie

  4. Dat belooft nog wat, er zijn vele kamelen er is maar een Marja!

  5. ik gooi het in de lucht en het komt op mijn pad:-)

    dat zeg je mooi kruidje,

    dat zal ik ook eens gaan doen

    * plok plok plok *

    dat heb je als je een groot hoofd hebt:-)

  6. je bent lekker bezig Marja, geniet er volop van…………………….
    XXXm

  7. Wat een schitterend nieuws allemaal lieve Marja! Ik ben zo blij voor jou… en laat die negatieve dingen thuis hé, als je straks naar Rijswijk gaat? Fijn weekend meid!

  8. je staat nu klankschalen te verkopen, succes ermee, want met jou enthousiasme moet dat lukken

  9. Deze zin zegt genoeg: ” Nee – ook negatieve dingen bereiken me, maar weet je dan ga ik het aan en komt er zelf weer een oplossing… ”

    GA ERVOOR

Reacties zijn gesloten.

