Skip to content

Ik zag de man even helemaal anders

31 januari 2011

Deze ontmoeting vond ik wel heel apart. Ik was op de beurs met mijn kraam en toen….
Iemand riep mij naar zijn kraam en ‘ah jij bent Marja he ‘  Het was iemand waar ik anders niet mee zou praten. Hij werd op dat moment behandeld en ik zag de energie van deze man sterker maar ook zachter worden. ‘ Je bent met zijn hart bezig he.’ zei ik. ‘Stt niet zeggen’ zei hij, ‘ je verraad me:)’ Tja maar ik voelde het toch. De man die behandeld werd werd opener en had zoveel energie bij zich. Ik keek in zijn ogen en zag zijn lichaam veranderen. Ik kwam levens tegen waarin wij samen hadden geleefd en daar zaten ook levens bij van strijd en verwarring. IK zag in zijn ogen zijn gezicht en lichaam veranderen en ik voelde een contact vanuit mijn zielenlicht.
Het was heel byzonder.
Ik was door de behandeling van deze man ook veranderd en ging naar mijn kraam vanuit een andere gemoedstoestand. Ik had weer iets waar ik over kan nadenken:)

11 reacties
  1. Schitterend verhaal Marja, héél hartverwarmend ook!

  2. dat moet heel bijzonder zijn om te ervaren, kruidje!

    zowel bij jou als bij de ander! 🙂

  3. en hoe dat bij jou werkt heb ik zojuist ervaren.
    Marja je bent geniaal………………
    XXXm

  4. een heel bijzondere belevenis …

  5. ik zie het ook niet al veranderen(moet je ook niet willen als healer, dat is manipulatie), maar groei bevorderen.
    jij bent door deze ontmoeting ook weer gegroeid:))

  6. Annie permalink

    Prachtig om dit te beleven Marja !! Zal vanavond alleen luisteren hoor , ben niet op de chat , ondertussen ga ik mijn ding doen , we hebben het druk , morgen kunnen ze de sleutel halen .
    Liefs Annie

  7. Hi Marja wat prachtig dat dat gebeurde.. Ik behandel ook mensen en ben soms ook zo verbaasd wat er allemaal ook met mijzelf gebeurt dan..
    Wat een geluk dat wij mogen behandelen,, ik ben ook vaak in de stilte en zonder tijd tijdens de behandeling, en ook herken ik mensen in de ziel die bij mij komen.. de behandelingen zijn ook zeker voor mij bedoeld 🙂 lieve groet Aatje

  8. Apart dat zoiets met je kan gebeuren

  9. héél sepciaal wat jij allemaal meemaakt marja,

    mooi als je dat zo kunt zien,

    waarom moest die man veranderen, wilde hij dat zelf??

  10. Jeetje Marja, wat gebeurt er veel bij je, spannend en mooi!
    Wens je een hele mooie week toe en dikke knuffel van hier.

Reacties zijn gesloten.

