Skip to content

Inzicht in mijn zoon

1 februari 2011

Ja maar dan is hij wel heel gevoelig voor geluid zei muzikant tegen me.
Ik sprak over mijn zoon Leon en dat hij als baby al de deuntjes van muziek meededen. Eigenlijk voordat hij een woord kon zeggen.
Deze man gaf inzicht over mijn zoon – die inzichten had ik nooit eerder gehoord het gaf zo veel herkenning…. . Hij vertelde over de zuiverheid waarmee klanken binnen konden komen en welke indruk die op je konden hebben. Stel je hebt een grafische geheugen. Niet op woorden en beeld maar op klank. Hoe ga je daar dan mee om? Ik zag voor me hoe mijn zoon vaker de handen over zijn oren hield en de stem bij een film compleet na kon zeggen, zelfs in een taal die hij niet kon.
Het komt allemaal op zijn plek … tsss mooi hoe die inzichten naar me toe komen..
Toch doet mijn zoon niets met het talent – of toch…..

16 reacties
  1. Goede morgen lieve Marja! Ik hoop dat jij de dag beginnen zal met een lekker ontbijtje, maar vooral zónder al te veel zorgen!

  2. Een fijne woensdag…

  3. laat maar rustig gedijen, kruidje! alles komt zoals het komen moet! 😀

    ga ‘m aub niet forceren want dat werkt averechts.

  4. Mooi om dat te horen als moeder en dat je dingen terug ziet van hem.
    Maar je wat gaat zoon lief er mee doen. De tijd zal het leren.
    Groetjes Christiene.

  5. Het is weer wunderbar, zo verging het mij laats toen ik me aanmelde voor een kennismakingsavond van the work, deze vrouw bleek zowel borstkanker te hebben als toevallig ook uit Brabant te komen. Moest toch effe aan me ma denken. In elk geval speelt het toeval wel een heel grote rol.
    Gelukkig dat ik hier donderdag mee begin heb ik ook weer wat om handen sinds mijn laptop de geest gaf. Voorlopig dus even geen utopia radio voor mij.
    Gelukkig is er nog de bieb, en ik hoop voor mijn verjaardag nog wat te ritselen zodat ik een nieuwe computer aan kan schaffen, wel gek ergens dacht ik er over om een echte computer aan te3 schaffen alleen had ik er geen rekening mee gehouden dat dit zo zou gaan.
    Het zal wel ergens goed voor zijn, maar is wel effe wennen, vraag me af of dit iets te maken heeft met de nieuwe energie waar Steve Rother het over had en dat apparatuur daar gevoelig voor is met kans op storingen.
    In elk geval is het wel raak want ik ken wel 2 vrienden wiens computer ook stuk is.

    Nou ja we redden het voorlopig zo ook wel even, maar het is wel effe wennen zo.

    Warme groente,

    Boomvader Ruerd

    • is er toevallig bij jullie ook een te grote stroom stoot door de energieleiding gegaan? Ik hoop dat het snel verholpen wordt – want het is voor jou wel communiceren

  6. Annie permalink

    Wat kan je zo,n mooi bericht gelukkig maken he !
    Zo heeft Marco vandaag de baan gekregen ,en zijn nieuwe huis ,
    iets heel anders , maar ben er heel blij mee dat snap je wel .
    Lieve groet Annie

  7. ik zie datzelfde ook bij angelica.
    bijzonder,hè:))

  8. Gerda zegt het, ooit komt dat er vanzelf uit

  9. toch bijzonder kruidje als mensen dat ervaren bij je zoon ik denk dat als de tijd daar rijp voor is ,het er uitkomt .
    xxxxxknuffie van mij xxxxxxxxxxxxxx

  10. ….
    misschien als hij het zelf ervaart hóe muziek hem helpen kan ??

    • die verrassing wil hij nog niet ervaren. Hij heeft geen interesse om een instrument te bespelen en loopt er zelfs voor weg. Maar de tijd zal het leren..

  11. Bijzonder hoe anderen dat kunnen zien, nu wordt jij eens verrast 🙂

  12. Dat komt nog lieve Marja, wat er in zit moet er ooit ook eens uitkomen!

  13. zeg nooit nooit!………..

Reacties zijn gesloten.

