Skip to content

uitzending vanavond

2 februari 2011

Niet alleen klank, maar ook kleur heeft een grote invloed op mensen.
Daarom is het gebruik in kleding, maar ook rondom je heen zo belangrijk. Je hebt dan plots behoefte aan kleur – in kleding, of soms zelf in voedsel.
In deze aflevering ga ik het over gebruik van kleur hebben en wat het met je doet. Heb je behoefte aan een specifieke kleur en wat zegt dat over jou.
In deze uitzending zal er gesproken worden over de kleuren en waar de behoefte voor een kleur vandaan komt.
Je kan ook persoonlijk een reading krijgen over de kleur die bij je past.
Waar: http://www.utopiaradio.com
Wanneer: woensdag 2 februari van 21.00 – 23.00 uur

From → all

7 reacties
  1. Ik denk wel dat het een succes werd lieve Marja… toch?

  2. dat moet een heel kleurrijke uitzending geworden zijn, kruidje!

    ik hoop dat je ervan genoten hebt!
    .. in eender welke kleur! :-)))

  3. Ik zou graag je uitzending willen horen maar om 21.00 vallen mijn ogen meestal dicht. Is er ook een herhaling te beluisteren?

  4. Ik merk inderdaad dat bepaalde kleuren met beter doen dan andere, van frisse groene bladeren kan ik bijvoorbeeld heel verfrissend lekker voelen

  5. Ha Marja, mijn kleur is blauw
    maar niet voor kleding die is meer kleurig.
    Ik wens jou een gezellig uitzending
    Groetjes Christiene.

  6. Je weet dat ik meestal zwart draag maar altijd met een kleurtje………………….
    vandaag is dat rood.
    Heel veel plezier met je uitzending vanavond.
    XXXm

Reacties zijn gesloten.

