Skip to content

Naar de studio

3 februari 2011

Ik weet het – voor mij is het niet handig om naar een studio te gaan als ik het al druk heb en aan het voorbereiden ben voor Australie, maar dit werd me in de schoot geworpen dus ga ik er op af…

Vrijdag ben ik dus in de studio aanwezig om mijn meditatiecd op te nemen.. – een offer van een tv zender kan ik niet laten schieten…

Waar dat naar toe stroomt – ik heb geen idee.. maar dit is wel genieten. Een wens komt in vervulling

 

 

From → radio

15 reacties
  1. Ja ja hier even een update
    Het was schitterend en we hebben 4 stukken muziek opgenomen.
    Ik ben er onwijs gelukkig mee:)

  2. laat die wensjes maar vervuld worden, kruidje, envooral; niet bij nadenken! enkel genieten! :-)))

    zonnig weekend,

  3. Ha Marja, koester je wensen
    fijn weekend
    Groetjes Christiene.

  4. wat kan er mooier zijn dan je wensen naar vervulling te laten stromen?
    daar moet je toch de tijd voor nemen.
    Fijn weekend.
    XXXm

  5. Wawwww, proficiat! Maar… wél verdiend hoor! Ik hoop dan ook dat jij je schitterende peroonlijkheid ook via CD kan doorgeven!

  6. een fijne vrijdag en voor straks een leuk weekend kom ik je wensen

  7. Een heerlijk gevoel Marja
    als je dromen uitkomen.
    Groetjes Christiene.

  8. Wow congratulations, dit wordt vast heel byzonder!
    En dat op de valreep van je reis, ben alweer benieuwd naar je avonturen eh reisverhalen, voor mij is het al een hele onderneming om weer een werkende pc in huis te krijgen, maar er zit schot in de zaak, want volgende week ben ik jarig dus dan zet ik gewoon wat op mijn verlanglijstje, kan al een werkende pc van een vriend overnemen alleen moet daar nog een monitor bij en ik neem gelijk een externe harde schijf voor backup want die les heb ik wel geleerd, was daar al mee bezig maar net te laat dus helaas pindakaas.
    Nu nog een pc dokter zien te vinden die voor een redelijke prijs de gegevens van mijn harde schijf kan redden!

    Warme groente,

    Ruerd

  9. Annie permalink

    Ik geniet met je mee Marja !!
    Liefs Annie

  10. leuk, marja, ik hoop, dat het je brengt, wat je ervan verwacht:))

    • ik verwacht niets:) het is altijd een proces van geven en ontvangen en ik ben me er bewust van.. gewoon laten stromen denk ik

  11. spannend hé, als dromen uitkomen!

  12. mooi marja….

    mogen al je wensen uitkomen

    xxx

  13. Spannend, succes hoor

Reacties zijn gesloten.

