Skip to content

Die koffers – kunnen niet zo snel

9 februari 2011

In Melbourne aangekomen – echt het is een hele trip en in Doha hadden we maar een paar minuten tijd om aan boord te gaan. Ze wachten al op ons.. we hadden al 8 uren er op zitten en toen daarna nog 10 uren er bij.. maar het schilt.. we waren op tijd in Melbourne.
Dan is het toch zuur om te beseffen dat onze koffers die grote overstap  niet heeft kunnen maken. Dus gingen we zonder koffers naar het hotel.. zekers een stuk lichter dan we hadden verwacht.. maar goed, de mensen in Australie zijn aardig en we kregen zomaar 100 australische dollars per persoon omdat onze bagage er niet was..
Maar als je twee dagen en nachten in de zelfde kleding hebt gezeten, dan is het niet leuk om met stinkende kleren verder te moeten.. maar ze beloven om de koffers snel weer door te sturen

From → australie

12 reacties
  1. ojeeeeeee kruidje kan dat echt goed begrijpen brrrr dan wil je zo snel mogelijk lekker onder de douche en schone kleren aan .
    ik hoop dat jullie koffer er nu wel is ,en je heerlijk mag genieten van je vakantie xxxxx knuff van mij xxxxxxxxx

  2. Hoi Marja, hopelijk is het missen van je koffers het enige wat even tegenzit op je reis. Hele fijne vakantie!

  3. Lange reis, ja, daar weet ik alles van. Wij hadden een stopover in HongKong, was wel prettig… have fun!!! Was ik maar daar…

  4. ik hoop dat jij je koffers heel snel bij je gaat hebben, want nee, het is helemaal niet plezant om die te moeten missen.

    ik wens jullie een onvergetelijke reis toe, kruidje en kijk uit naar jouw verhalen!

    veel plezier,

  5. oei..
    dat klinkt niet zo leuk marja,
    ik hoop dat ze er snel zijn

    * fris luchtje door logje spuit*

    xxx

  6. Annie permalink

    Wat een vermoeiende reis Marja , maar je bent er !
    Leuk om weer iets van je te horen , en ben benieuwd naar jou verhalen .
    Jij bent aan het wakker worden , denk ik , en ik ga op bed .
    Alvast een fijne dag , lol.
    Zo ver weg , en toch zo dicht bij via je blog , leuk!!
    Doeidoei Lieve groet Annie

  7. esmeralda permalink

    he dat is weer vervelend van je koffers. Ik hoop dat je ze snel krijgt.
    heel veel plezier in australie en we wachten met smart op je foto’s en verhalen g’day mate and no worries D:

  8. een valse start met die koffers maken de reis nog niet kapot.
    alles komt weer goed, reken maar !!!

  9. die koffers, dat is geen goed begin
    maar vanaf nu zal alles wel goed komen, jullie zijn ter plaatse en kunnen gaan genieten

  10. Ha Marja, ik wens jou de reis van jou dromen
    Gezellig samen met je man
    Geniet er van.
    Groetjes Christiene.

  11. Je hebt al een plaats om te slapen, van daaruit kan je Australie verkennen, dat lijkt me echt heerlijk. Geniet van je reis

  12. Pasula permalink

    Ik wens je veel plezier op je verdere reis, hopelijk komen die koffers snel maar ook zonder koffers: gewoon veel lol maken he!

Reacties zijn gesloten.

