Skip to content

En die trein

9 februari 2011

Dat was een rare ervaring. Bij het overstappen in de trein, ging plots de deur dicht. Terwijl de mensen nog in de trein moesten komen. Zo was er een oudere man die we op sleeptouw namen naar schiphol – niet meekon toen de deuren voortijdig sloten.
het had maar een haartje geschild of mijn koffer was op het perron in Meppel blijven staan.Waar is de NS goed in…. tje om onpersoonlijk te zijn… wel triest zeg. Ook de onverschillige reactie van de treinconducteur verbaasd me. Zou dit nu vaker gebeuren?
Dat was een rare ervaring. Bij het overstappen in de trein, ging plots de deur dicht. Terwijl de mensen nog in de trein moesten komen. Zo was er een oudere man die we op sleeptouw namen naar schiphol – niet meekon toen de deuren voortijdig sloten.
het had maar een haartje geschild of mijn koffer was op het perron in Meppel blijven staan.Waar is de NS goed in…. tje om onpersoonlijk te zijn… wel triest zeg. Ook de onverschillige reactie van de treinconducteur verbaasd me. Zou dit nu vaker gebeuren?

Marja

From → australie

2 reacties
  1. ben je in meppel overgestapt?
    in zwolle heb je altijd meer tijd:))

  2. Jeetje sis, wat heb jij deze keer met koffers? eerst al de NS, nu in Melbourne ZONDER koffers..
    Ik wens jullie een fijne reis, zonder grote hindernissen en fijne belevenissen
    liefs Marga

Reacties zijn gesloten.

