Skip to content

Eerste dag in Melbourne

10 februari 2011

He he eindelijk kan ik echt mijn log schrijven. Mijn computer doet het en we hebben de koffers gekregen.
De eerste dag was het weerzien van mijn oom 83 jaar oud heel leuk en tje wat heeft die man nog een energie zeg.
Hij lied veel van zijn favoriete plekjes in Melbourne zien, en het was reuze interesant. Met de tram naar de binnenstad en oud en nieuw naast elkaar zien.
Hij praat ook heerlijk als zijn gevoel als emmigrant in Australie en wat hij van zijn leven heeft gemaakt. Als architect en ook als mens.. en vele mensen kennen hem en ook andersom.
Sinds de laatste keer dat ik daar was, is er veel veranderd. Er zijn vele grote gebouwen die de lucht in komen en alles is zoveel drukker.
Maar het is een stad dat bruist.

Marja

From melbourne

KLIK HIER MAAR VOOR MEER FOTO’S

From melbourne
From melbourne
From melbourne
From melbourne
From → australie, avontuur

3 reacties
  1. Dat is leuk Marja om te worden rondgeleid door een insider! Dan zie je NET even met andere ogen andere dingen. Fijn dat je koffers er weer zijn en geniet verder!

  2. Annie permalink

    Architect , Ik dacht al wat een mooie aangelegde tuin , prachtig !
    Liefs Annie

  3. Griet Banga permalink

    Hallo Marja, fijn dat je veilig en nu ook met koffers op de plaats van bestemming bent. Mooie foto’s!
    Heel veel plezier,
    Groetjes Griet

Reacties zijn gesloten.

