Skip to content

wat ik tegen kom

11 februari 2011

Het regent en het is typisch Nederlands weer. De bomen houden er van ze worden groener met de dag, maar het is wel ongelovelijk. Het maakt de overgang iets makkelijker, vooral als het nederlands temperaturen hier ook zijn.
Gisteren was Brian een spelmate van Bob er en vandaag gaan we met Lisa op stap.
We zijn door Parkville heen gelopen en heerlijk genoten van het Australische leven. Het is leuk om Oom Henk te zien opbloeien en tjee wat is hij toch krachtige oud mannetje.. Hij lijkt daarin zeker wel op mijn moeder.. Toch verheug ik me er ook op om mijn eigen gang te gaan en de countrysite op te zoeken. Mijn eigen mensen te vinden en vanuit het hart contact te kunnen maken. Maandag een auto huren en dan er op uit.. dat is ook iets waar ik zin in heb.
hier zijn wat foto’s van de botanische tuin in Melbourne – de natuur is hier prachtig..

From herbalgarden

Dit is mijn nicht

From herbalgarden

stefanotis

From herbalgarden

Wist je dat zwarte zwanen witte veren hebben?

From herbalgarden

Mimosa

From herbalgarden

Witte lelie

From herbalgarden

tree

From → all, australie, natuur

7 reacties
  1. geniet er maar van , mooie foto’s ook, en vooral die laatste foto van die boom die spreekt me wel heel erg aan

  2. Wow wat geweldig om mee te mogen lezen, het voelt alsof ik er een beetje bij ben.

  3. Wow Marja, wat geweldig en wat super joh een hele maand de tijd :-))
    Geniet ervan en ik geniet hier vandaan met je mee!

  4. Hallo Marja en Bob.Het zijn mooie foto”s leuk die van Pam te zien.
    Als je bij Lisa komt moet je goed naar de voorgevel van het huis kijken,iets
    heel apart.Ik ben benieuwd hoe ver ze zijn gekomen met het huis te renoveren.
    Het is enorm grooten ze hadden er heel veel plannen mee.
    Doe de groetjes aan iedereen ik heb je pas gesproken en heb niet veel nieuws.
    Liefs Ma.xxxxxxxxxxxxx

  5. dat is echt genieten, daarvoor gaat een mens het huis uit hé!

  6. Heb je de Shrine of Remembrance al bezocht?

  7. heerlijk marja, een en al genieten
    dat is erg fijn voor je.

    vervolg het zalige pad hé:-)

    xxx

Reacties zijn gesloten.

