Skip to content

Werribee

12 februari 2011

Ik wou dat ik dagen extra heb om mijn ervaringen met jullie te delen..
Zaterdag naar Jamestown en Werribee geweest – al weer prachtig om te zien.
Werribee is een park met een victiorian state – een soort van prachtig kasteel met veel grond. Zo prachtig om te zien. Ook al de speciale bomen die in Australie leven zijn daar te vinden. Met nicht Lisa en Mark werd het ook een festijn.. het leuke is om die ook een keer te mogen ontmoeten.
 Ondanks de vele droogte blijken de bomen hun draai te vinden en juist nu met dat extra regen zijn de kleuren eigenlijk sprookjesachtig.


 Ook de rozentuin was prachtig en daar waren ook mensen bezig een Hakkadans uit te voeren. Wel leuk om een groep Maouri uit New Zeeland tegen te komen…

https://picasaweb.google.com/ayourtha/Werribee?authkey=Gv1sRgCM2Ih_7-5ZLtqQE&feat=directlink
hier zijn de foto’s te vinden

From → australie

6 reacties
  1. Hi Marja

    What a very small world – my brother moved to Australia many years ago and moved to Werribee, where his 2 children were born. He’s back in NZ now, but what a coincidence that you were there!

    Enjoy Aussie
    Liz

  2. Annie permalink

    Wat een prachtige bloemen Marja . Je geniet volop van alles wat je tegen komt .
    Ik geniet met je mee hoor !
    Lieve groet Annie

  3. Je ziet het aan je foto’s; dat is puur genieten daar!

  4. Ik reis weer helemaal met je mee…

  5. Nieuw Zeelandse Maori’s in het park:) ik weet wel dat er veel Nieuw Zeelanders in Australie zijn gaan wonen..in sommige beroepen meer toekomst..
    Mooie bloemen ook:) fijn dat je geniet!

  6. esmeralda permalink

    mooie foto’s en wat leuk dat er een haka dans was!

Reacties zijn gesloten.

