Skip to content

In de auto

14 februari 2011

Vandaag met de auto weg geweest – rijden met een automatic – we hebben dat nopg nooit gedaan. Links rijden, stuur aan de andere kant, het zijn eigenlijk grote veranderingen en dan vraag je jezelf af of je dat goed afgaat, maar we willen toch wat meer van de wereld zien, dus is het wel noodzakelijk. Het lezen van de kaart en de moeilijkheden om zowel links of rechts te gaan, de spiegels en stuur te bedienen.. tss heel enerverend en het zorgde dat we toch iets langer bezig waren om ergens te komen en dan bleek ook nog mijn telefoon het niet te doen.. lol. Niets landdekking, niets bereikbaar zijn. Maar goed we komen er wel.

From → australie

5 reacties
  1. Gewoon super stoer Marja; geniet ervan!!

  2. Annie permalink

    Alles gaat wennen Marja , maar het is zeker spannend ,ik zie het helemaal voor mij , de telefoon die het niet doet , je bent er niet bekend , maar ik weet jij zit niet zo snel in zak en as he !
    Volgens mij geniet je man ook wel zo te zien .
    Nog veel plezier samen .
    Lieve groet annie

  3. Als je eenmaal een automaat gewend bent, wil je niet anders meer…

    geniet lekker Marja

  4. in cyprus moesten we ook links rijden en dat is wennen ja, maar alles lukt wel :o)

  5. Ik blijf lezen! Veel plezier en de groetjes aan Bob!

Reacties zijn gesloten.

