Skip to content

12 apostelen

16 februari 2011

Tja er gebeurd veel. Gisteren bij Sue geweest – beregezellig en genoten van de heerlijke lamsbout die mijn nicht heeft klaar gemaakt.
Ze is een schilderes en ik vind haar schilderijen eigenlijk heel mooi. http://www.susanromyn.com.au/ Ik krijg al een aardigheid hoe ze schilderd. Ze heeft een mooi huis op een plaats waar je echt veel inspiratie krijgen kunt – Aireys Inlet.. Mooi strand, hoge golven, vuurtoren en vlinders – mmm prachtig.
Vandaag de twaalf apostelen opgezocht. Een rotsformatie voor de kust en verder met regen doorgereden naar – waar we nu overnachten. Onze eerste dag zonder familie. Ze doen alles voor ons, maar ik verheug me er ook wel op om alleen op reis te gaan en te doen wat we zelf leuk vinden.We zitten nu in Warrnambool en gaan langs de kust naar Barossavally en adeleid. Brokenhill staat op op ons lijstje, en de berichten van dit plaatsje is positief…

Dus mooi.
ik ga er gewoon van genieten.

From → australie

5 reacties
  1. Lamsbout, heerlijk! Ik wens je nog veel plezier daar toe en deze foto: breathtaking!!!

  2. Prachtige foto Marja,
    maar in het echt nog mooier natuurlijk.
    leuk dat je nicht schilderes is.
    Heb het goed en geniet ze.
    groetjes Christiene.

  3. Wow adembenemend plaatje, wat moet dat een feest zijn met zo’n mooi landschap.

  4. Broken Hill, helaas konden wij dat niet meer inplannen, maar schijnt zeer de moeite te zijn… geniet dus

  5. ademloos mooi kruidje

Reacties zijn gesloten.

