Skip to content

De Weg

20 februari 2011

Aborigenals lopen via een ander spoor dan wij met ons denken doen. In Adelaide wilde ik een andere kant op dan de kaart.. Nee dat is niet goed werd mij gezegd, maar door mijn wandeling kwamen de grote oude bomen tegen die zo impresief voor ons stonden.. prachtig. Niets verkeerd, alleen geluisterd naar mijn intuitie.

De map die de aborigenals gebruiken is vol kleur – vol verhaal. Daar is een kangeroe, en daar lopen de emu’s, is het niet byzonder hoe ze naar de natuur kijken.

From → australie, avontuur

6 reacties
  1. hier had ik op gehoopt dit te zien op je blogje, ik vindt hun kunst prachtig

  2. Wow verbazingwekkend wat je met ons deelt, krijg het er warm van, de winter is hier terug en het is weer guur weer, maar als ik jouw blog lees lijkt het wel zomer!

  3. Annie permalink

    De onderste foto is net een baarmoeder met de baby in het midden die word omarmd.
    Heerlijk dat je de goed weg nam , op deze manier zal je vast nog veel beleven .
    L gr, Annie

  4. wauw marja…
    ik voel me erg verbonden met de aboriginals……

    no wander..
    wat gaaf voor je om dit te zien zeg

  5. Waar zouden we zijn zonder onze intuitie (en liefde :-)).
    Genietse Marja en ik geniet met je mee.
    Dikke knuffel

  6. op die manier leef ik ook, luisterend naar mijn gevoel, mijn intuïtie:))

Reacties zijn gesloten.

