Skip to content

In Adelaide

20 februari 2011

Adelaide was mooi en we hadden een wonderbaarlijke mooie dag uitgekozen om er te wandelen..
Ik vind die oude gebouwen zo mooi. Ze worden vaker geconserveerd en de Aussies zijn trots met recht trots op hun erfgoed.


De dag was gezellig en overal in de stad waren optredens van bandjes en artiesten. Er was een artiest met een gitaar = Tom Ward die mooie songs maakte en hij doet het goed, hij had wel heel veel in zijn bakje liggen. Hij komt naar Nederland en ik denk dat ik hem een keer uit ga nodigen voor de radio .. hi hi.


In het zuid australische museum was een grote tentoonstellng boor aboridgenals, met een prachtige verzameling van gebruiksvoorwerpen. Wist je dat deze kleurige schilderijen een aboridgenal landkaart is?
Nou de kleurtjes bevallen me zeker wel.
Ook de bomen in Adelaide zijn mooi en kolosaal. Ik maak hier ook veel foto’s van bomen vooral met de kleur in de bomen heb ik iets. Misschien dat juist het water er voor zorgt dat ze nog krachtiger schijnen te stralen.. Mooi.
Vandaag gaan we verder naar Barossa Vallie – leven de wijn..

From → australie

Reacties zijn gesloten.

