Skip to content

Goulburn en nu naar Canberra

26 februari 2011

We zijn zo ongeveer 100 kilometer voor Canberra neergestreken. Een weg vol bochten getrotseerd, plots waren we in de bergen beland met haarspeldenbochten. Het rijden gaat ons steeds beter af. Vanochtend ook nog aan de beache in Sydney blijven hangen en genoten van de hoge golven.


In Goulburn hebben we eindelijk een hotel lodge met internet kunnen vinden en liggen hier dus prinsheerlijk in een kingsuite – ook wel leuk een keer.


Canberra, het is nu al 30 jaar geleden dat ik daar twee weken heb gebivakeerd bij mijn nicht die daar toen woonde. Helaas leeft Margo niet meer, het heeft voor mij toch een belangrijke betekenis merk ik op.

From → australie

2 reacties
  1. Heerlijke reis maak je Marja, geniet

  2. Annie permalink

    Wat heerlijk daar in de golven te zwemmen , dat wil ik ook !!
    Maar helaas is het niet voor mij weggelegd , zal eerst mijn vliegangst moeten overwinnen brrrr
    Zwemse Marja , liefs vanuit Leeuwarden

Reacties zijn gesloten.

