Skip to content

Vanuit de bushwalk naar Lake entrance

2 maart 2011

Vandaag zijn we uit Eden weggereden en zijn bij Lake Entrance beland. Nog 1 dag in Melbourne voordat het vliegtuig weer vertrekt. Tje wat gaat die tijd snel.


Morgen weer een motel geboekt in Melbourne, ook dat kost wat moeite, omdat in die grote steden motels snel waren volgeboekt, maar gelukkig hebben we er een gevonden op de hoek van parkville.
vrijdag laat vertrekken we, wat is dat een raar idee.


Ik heb genoten.
Vandaag zijn we dus toch bij Eden een boswandeling wezen maken en het was fantastisch. Met de hoge golven tegen de rotsen hielden we tijdens de wandeling de zee in de gaten. En de grijze bomen – het leken wel grote coniferen … maakte het een schimmig sfeer, heel mystiek , maar wel prachtig.
We genieten van de vele dingen die we tegen komen en het is zo anders als in Holland.
Morgen nog even een blik op de beach van Lake Entrance en dan op naar Melbourne.
We hopen nog even afscheid te kunnen nemen van mijn oom en dan is het het voorbereiden voor de terugweg.

From → australie

9 reacties
  1. Welkom terug Marja, neem je tijd 🙂 om weer te wennen aan het Hollandse en voor nu alvast een heel mooi weekend gewenst.
    Dikke knuffel

  2. Welkom thuis, jullie zullen vast weer even vaste grond onder de voeten moeten krijgen hier in Nederland, gelukkig is het mooi weer dus dat voelt vast als een welkom hoop ik.
    Blij dat jullie weer heelhuids terug zijn, zit zelf nog even een tijd zonder computer, dus voorlopig zie je mij niet in de chat maar ik red me zolang wel in het internetcafe of de bieb.
    Ik wil je nog vertellen dat het op het moment goed raak is, zowel in positieve als negateive zin, maar in elk geval heb ik succes sinds ik het gedicht freeing schreef en dit plaatste ik laatst op een site voor egypte, kreeg ik opeens een reactie waarin men mij om mijn echte naam vroeg daar men dit op hun site wou posten aangezien men dit gedicht schitterend vondt.
    Verder maakte ik vanmorgen mee dat iemand mij belde die laatst het contact verbrak om een of andere lullige reden, die me vertelde dat ze opeens mijn gedicht stem van het hart las en dacht ik ben verkeerd bezig.
    Ze merkte dat ze dit al zo vaak had gedaan.
    In elk geval hebben we weer contact, wat ik een wonder vindt!
    Hoop binnenkort weer eens bij te praten als je wilt uiteraard.

  3. hay marja
    wat een prachtige foto’s ,jullie hebben een fantatische reis gemaakt ,weer iets om nooit meer te vergeten .
    die woeste golven vind ik prachtig om te zien xxxx knuffffie van mij xxxxxx

  4. vandaag hier heerlijk in het zonnetje gezeten met aan mijn voeten…juist ja, een kangoeroe:))

  5. aan alles komt een eind… helaas… maar wij genoten van je reis… evenzoveel als jij

  6. amai, is je reis dan al gedaan, dat ging nogal vlug!

  7. wauwwww marja, dat ziet er GEWELDIG avontuurlijk uit zeg, super,

  8. lovelife permalink

    Hoi Marja,
    ….Jee, wat een prachtige natuur / bossen……inderdaad heel mystiek…..
    geniet ze nog even…..en alvast een behouden (lucht)-vaart.. !
    Veel liefs,
    xx

  9. Ha Marja ,aan alles komt een eind
    En als het gezellig en leuk is vliegt de tijd
    maar je kunt straks terug kijken op
    een heerlijk vakantie avontuur.
    Geniet nog maar
    het is nog geen vrijdag.
    Groetjes Christiene.

Reacties zijn gesloten.

